Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Jeg skjønner godt at dette er noe tabu og noe man ikke sier rett ut i hvilken som helst bryllupstale.

Jeg kom ut av skapet etter at jeg fikk bekreftet fra en FU på seksualitet (som jeg selv startet med anonymt nick) at dette var det mange som driver med. (Om enn i det skjulte)

Hvorfor de ikke sier et knyst NÅ er for meg en gåte. Nå fremstår jo snusfornuftige "soleil" plutselig som en grisete pervo.

Ok, da. Jeg har nok allerede svertet mitt uskyldsrene nick ved mitt innlegg om stinkende sandaler her om dagen.

*rødme*

Jeg tisser igrunn der det måtte passe, bortsett fra på folk. Wet-sex er ikke min greie.

:-)

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt at dette er noe tabu og noe man ikke sier rett ut i hvilken som helst bryllupstale.

Jeg kom ut av skapet etter at jeg fikk bekreftet fra en FU på seksualitet (som jeg selv startet med anonymt nick) at dette var det mange som driver med. (Om enn i det skjulte)

Hvorfor de ikke sier et knyst NÅ er for meg en gåte. Nå fremstår jo snusfornuftige "soleil" plutselig som en grisete pervo.

Ok, da. Jeg har nok allerede svertet mitt uskyldsrene nick ved mitt innlegg om stinkende sandaler her om dagen.

*rødme*

"Hadde jeg sagt at jeg dreit i dusjen så hadde jeg skjønt din reaksjon." (Det var nå liksom denne formuleringen som gav meg det store latterutbruddet, men det skjønte du sikkert! *hi-hi*)

Er det dette du har kommet ut av skapet i.f.t.? Må innrømme at da er det første gang jeg hører om den slags "lyster"! *hm..... fnis* Kan ikke være mye å komme ut av skapet for, med det å tisse i dusjen mener jeg.....

Når det gjelder tissing i dusjen så er det sikkert mange som finner dette motbydelig, men som du sier så er urin rimelig rent (sunnere å drikke enn saltvann ved krise)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...