Gå til innhold

Jeg er lat! Gi meg et par gode grunner til å sette meg på trimsykkelen i 15 min!

Anbefalte innlegg

Gjest migrenemor

Jeg har trøstespist i hele dag, har migrene og føler meg dorsk og slapp. Sovet en time midt på dagen har jeg også..

Har planer om å slenge en pizza i ovnen og døse foran tv`en.

Men samvittigheten min sier at jeg bør bevege meg.

Har to små barn og det regner ute så kan ikke gå ut. Ungene er forkjølet.

Jeg har en trimsykkel i stua,men kan noen gi meg et par gode grunner jeg kan motargumentere med meg selv på?

Inni meg er det en stemme som sier: "Du orker uansett ikke trimme mer enn 20 minutter og da er det ingenting verdt, dessuten har du spist så mye fjas i dag at du må trimme minst 5 timer for å forbrenne halvparten av det"

Fortsetter under...

Bevege deg når du har migrene??

Hvordan greier du så mye som tenke på det?

Når jeg har migrene, er fred, ro, mørke og å ligge helt i ro det _eneste_ jeg har tanke for, utenom det at smertene må bli borte.

Jeg ligger bare i ro og sover, og er oppe og spyr innimellom..

Skjønner ikke at du orker å gjøre noe med migrene?

Ulv I Faarikaal

Du kan ikke gjøre to ting på en gang, både sykle på trimsykkelen og ligge på sofaen og sløve. Derfor vil du velge den enkleste utveien : sykle 30 min i stedet for 15 min. Hjertet ditt trenger minst 20 min for å komme i gang. Begynn med lett belastning, så du er sikker på å fullføre. Vent til yndlingsprogrammet ditt begynner, og sykle deg gjennom hele.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...