Gå til innhold

Hjertesukk: Jeg mangler viljestyrke

Anbefalte innlegg

Gjest Janniicke

Atter en gang har det skjedd.

Jeg kjøper 3 sjokolader for å kose meg i helgen,og tenker at jeg skal spise én på fredagskvelden,én på lørdag og én til søndagskaffen.

Men i dag forsvant alle 3 i ett jafs..

Jeg kjøpte tre flasker iste som skulle fordeles på lik måte og jammen er jeg i ferd med å helle i meg siste dråpe nå.

Jeg; et svaakt menneske..

Finnes det noen likesinnede der ute?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113841-hjertesukk-jeg-mangler-viljestyrke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ignoreme

*Ser bort*

Kan man skylde på PMS hele måneden? *håpefull*

Pms ja..

Sliter med viljestyrken i disse dager jeg også.. Har fortært for mye av det meste i dag dessverre.

Nå er jeg så stappmett og trøtt at jeg rett og slett går å legger meg. Dritkjipt å våkne i morgen å vite at helgegodiset er spist opp,at buksa strammer og at man er uggen i magen..

Annonse

Gjest slitern

Kjenner meg igjen. Selv prøver jeg å ikke kjøpe mer enn 2 sjokolader når jeg er i butikken for jeg vet at hvis jeg kjøper mer spiser jeg bare mer også. Det samme gjelder hvis jeg skal i bakern. Da kjøper jeg max 2 sommerboller som jeg kan fordele en nå og kanskje en i kveld, hvis ikke kan jeg alltids fryse den ned. Spørs om det handler så mye om viljestyrke. Jeg tror det mer handler om at man ikke har bestemt seg for hvordan man vil spise.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...