Gå til innhold

Lår gnisser mot hverandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jomfrua

Har ikke peiling.

du kan pudre deg med talkum, sånn deilig babytalkum feks. lukter godt også! og det tar mye lengre tid før du blir klam og gnissete.

.....eller du kan slanke deg, men hvem gidder vel det nå.

bedre med talkum.

eller bruke "sykkelshorts" under kjolen, men hvem gidder vel det.

Annonse

Sykkelbukse.

Strømpebukse

Hvis du vil ha legger/føtter uten strømpebukser på, bruker du den øvre delen av en avklippet strømpebukse under skjørtet.

Talkum kan hjelpe hvis det ikke er veldig varmt/ ikke trenger virkningen så lenge av gangen.

Vektreduksjon kan også være til nytte for mange, men enkelte av oss har mye av "massen" samlet på lårene, og da er det ikke sikkert det gir full effekt. For meg var ikke problemet helt borte da jeg veide 65 kilo heller (mindre enn det kan jeg ikke veie uten å se anorektisk ut), så kanskje en fettsugning kan være en god langtidsløsning om man er relativt slank forøvrig.

mvh

Ulv I Faarikaal

du kan pudre deg med talkum, sånn deilig babytalkum feks. lukter godt også! og det tar mye lengre tid før du blir klam og gnissete.

.....eller du kan slanke deg, men hvem gidder vel det nå.

bedre med talkum.

eller bruke "sykkelshorts" under kjolen, men hvem gidder vel det.

Ja, jeg pleier å pudre meg med babytalkum.

Gjest Plystrerogseropp

Vet ikke, kanskje litt olje ?

Ellers så pleier jeg å sjekke om damer er kalvbeinte ved at jeg hører om knærne klinker mot hverandere under kjolen.

Du foretrekker kansje hjulbeinte pga tilgangen?(hjulbeint betyr kansje at de har fått for mye av en ting? *triddelutt*)

Annonse

Gjest Plystrerogseropp

De er sikkert hjulbeinte fordi beina skal ligge rundt ryggen på en mann, det sier i hvertfall en japsekompis.

Ahh...jeg trodde det var fordi de var så innmari *oppstaket* jeg....*skamme meg*, det sies vaffal at det stemmer på de hjulbeinte jeg kjenner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...