1975 Skrevet 27. juli 2003 Skrevet 27. juli 2003 I løpet av de 2-3 siste ukene har ansiktshuden min forandret seg totalt.Det startet med kviser i et lite området på kinnet og nå har det spredt seg over hele ansiktet og deler av halsen. Jeg merker også at huden plutselig har blitt fetere.Blir fort blank. Jeg er frisk ellers, har ikke skiftet hudpleieprodukter det siste året og går ikke på noe medisiner. Jeg har heller ikke spist annen mat enn det jeg vanligvis gjør.Før jeg tar turen til legen vil jeg høre med leserne : Har noen erfart liknende problemer og har dere noen råd ? Det ser nemlig ut til at huden min bare blir værre for hver dag og nå orker jeg snart ikke gå ut i dagslys ! Linn 0 Siter
Gjest undrerpå Skrevet 27. juli 2003 Skrevet 27. juli 2003 aner ikke om det er dette som er skjedd med deg, men man kan faktisk få allergiske reaksjoner av hudpleieprodukter eller kosmetikk, selv om man har brukt de lenge uten problemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.