Gå til innhold

Feite folk; er ikke dette patetisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle som er feite lider av en sykdom???

nei, nå får du gi deg :)

Observerer og ler ;)

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• Zirine

11

• huufsa

7

• Gammel Dolèr

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

alle som er feite lider av en sykdom???

nei, nå får du gi deg :)

Nei, det gjør jeg ikke... Legg merke til at jeg sa "fysisk eller psykisk"

Skrevet

Jeg gidder ikke diskutere 'Sør' (eller noen annen person) med noen, så det er ikke riktig, nei...

Men jeg skjønner ikke hva en kommentar om personen 'Sør' hadde å gjøre i denne tråden om "Feite folk"??

Jeg synes det passer veldig godt.

Forresten. Hvis du ikke vil diskutere person i ulike tråder, så er det veldig dumt å invitere til akkurat det.

Gjest sceptisk
Skrevet

Oki, da skjønner jeg....

:o)

Ble bare litt provosert. Tar selv medisin for 540,- i mnd, for å kontrollere/undertrykke matlyst. Rene metadon!

Jeg beklager at du følte deg truffet.

Du har min fullesympati og forståelse og jeg synes du er alt annet enn patetisk og viljeløs.

Tvert imot :)

Skrevet

Jeg synes det passer veldig godt.

Forresten. Hvis du ikke vil diskutere person i ulike tråder, så er det veldig dumt å invitere til akkurat det.

Du inviterte til det.

Jeg reagerte på det.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke... Legg merke til at jeg sa "fysisk eller psykisk"

Jeg så det.

Jeg legger også merke til at du argumenterer mot hele helsevesenet, og synes kanskje det er på sin plass å be om litt dokumentasjon.

Noen er sjuke, andre eter for mye og trimmer for lite. Latskap er ikke nødvendigvis en sykdom. En uting at man skal putte diagnoser på alt...

Skrevet

Du inviterte til det.

Jeg reagerte på det.

Jeg kom med en uttalelse, en kommentar. Du ville at jeg skulle utdype.

Nei, nå gidder jeg ikke kommentere dette tullet fra deg mer.

Skrevet

Du inviterte til det.

Jeg reagerte på det.

Han er alltid sånn - personfokusert. Alle med vett i hodet reagerer på det, men webmaster lar det skure å gå?

Vernet?

Skrevet

Hva med folk som burde være mer intelligente, men som ikke gidder?

Heller overvekt av fett og klokskap, enn vektkontroll og big-brother apetitt ;o)

Gjest sceptisk
Skrevet

"Vel, jeg utelukker selvsagt de som er syke enten i fysisk eller psykisk form. Jeg vil ikke en gang driste meg til å kalle dem feite!"

Du skal være klar over at alle feite folk faktisk lider av en sykdom enten fysisk eller psykisk...

Det er jævli' å være feit, enten grunnen er den ene eller den andre. Så ha heller litt medlidenhet med de, du!

Når jeg ser hvordan diskusjonen utarter seg her, skjønner jeg jo at min agresjon ikke er av det akutte slaget.

Det var mer en meningsytring.

Man blir nemlig lei av å sitte å høre folk klage og klage og klage og atter klage..

Skrevet

Når jeg ser hvordan diskusjonen utarter seg her, skjønner jeg jo at min agresjon ikke er av det akutte slaget.

Det var mer en meningsytring.

Man blir nemlig lei av å sitte å høre folk klage og klage og klage og atter klage..

Du skriver: "Man blir nemlig lei av å sitte å høre folk klage og klage og klage og atter klage.."

Klage over andre folks "latskap", for eksempel?

Gjest sceptisk
Skrevet

Du skriver: "Man blir nemlig lei av å sitte å høre folk klage og klage og klage og atter klage.."

Klage over andre folks "latskap", for eksempel?

Jeg beviser med dette at jeg ikke er lett å provosere :)

Du har tydeligvis større problemer enn meg,Sør.

God bedring :)

Gammel Dolèr
Skrevet

Skal du helst ikke skrive for mye om, da blir det bråk. De har det sikkert ikke så lett heller ?

Men hvilken av deisse tingene er det lettest å gjøre noe med ? :-)

Skrevet

"Det virker som du baree ønsker å kverulere, uten å forstå poenget med hva jeg sier."

Der har du sør i et nøtteskall.

Så koselig at du ville diskutere "Sør" igjen, Zirine.

Det var jo noe helt nytt fra deg, og slettes ikke noe vi har sett før.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det har du nok helt rett i :)

Skrevet

Provosere?

Du bæsjet på leggen din, og trøster deg med at du ikke lot deg "provosere" av ditt eget idoti?

Du syter og syter over at andre klager.

Gjest slitern
Skrevet

Vel, jeg utelukker selvsagt de som er syke enten i fysisk eller psykisk form. Jeg vil ikke en gang driste meg til å kalle dem feite!

Dette er altså damer som sitter og sier " Jeg vet jeg går ned i vekt hvis jeg bare spiser ordentlig og trimmer litt,men mat er jo sååå godt" osv.

Altså damer som er friske,men late. De sier det selv.

Det er på grunnlag av dette jeg ytrer utsagnet.

Jeg har ingen verdens ting i mot overvektige. Men det jeg derimot synes er patetisk er folk som klager over ting de kan gjøre noe med, men ikke gidder. Det være seg slanking eller andre ting.

Hva med de som sier at de skal slutte å røyke, men aldri greier det eller de som er avhengig av alkolhol eller rus. Er de også patetiske? Tror ikke du vil dømme dem like hardt.

Gjest slitern
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare si det til dem da? At du er møkka lei av klagingen deres. Det er jo bedre enn å bli så aggressiv og måtte skrive innlegg her på forumet om det. Det hjelper verken dem eller deg at du klager over dem her.

Gjest sceptisk
Skrevet

Hva med de som sier at de skal slutte å røyke, men aldri greier det eller de som er avhengig av alkolhol eller rus. Er de også patetiske? Tror ikke du vil dømme dem like hardt.

Hvis du leser det jeg har skrevet i tråden så ser du at jeg inkluderer alle som syter over en livssituasjon de er misfornøyd med MEN som de er i stand til å gjøre noe med.

Jeg ekskluderer folk som av fysiske eller psykiske grunner ikke kan endre tilværelsen.

Folk må gjerne røyke og spise seg fete for min del,men da må de heller ikke klage.

Gjest slitern
Skrevet

Hvis du leser det jeg har skrevet i tråden så ser du at jeg inkluderer alle som syter over en livssituasjon de er misfornøyd med MEN som de er i stand til å gjøre noe med.

Jeg ekskluderer folk som av fysiske eller psykiske grunner ikke kan endre tilværelsen.

Folk må gjerne røyke og spise seg fete for min del,men da må de heller ikke klage.

Folk er ikke så perfekte som du vil ha dem til. Sånn er det bare. Ditt problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...