Gå til innhold

Feite folk; er ikke dette patetisk?

Anbefalte innlegg

Gjest slitern
Skrevet

Hvis du leser det jeg har skrevet i tråden så ser du at jeg inkluderer alle som syter over en livssituasjon de er misfornøyd med MEN som de er i stand til å gjøre noe med.

Jeg ekskluderer folk som av fysiske eller psykiske grunner ikke kan endre tilværelsen.

Folk må gjerne røyke og spise seg fete for min del,men da må de heller ikke klage.

Mange vil si at det går ut på det samme. Mange mennesker er karbyhydratavhegige. Det skapes en avhengighet i kroppen av visse matvarer på samme måte som røyk, alkohol og rus.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• Zirine

11

• huufsa

7

• Gammel Dolèr

6

Mest aktive i denne tråden

Gammel Dolèr
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare si det til dem da? At du er møkka lei av klagingen deres. Det er jo bedre enn å bli så aggressiv og måtte skrive innlegg her på forumet om det. Det hjelper verken dem eller deg at du klager over dem her.

Er ikke dette et forum for å diskutere saker da ?

Så kan du til og med svare ham !

Skrevet

Hvis du leser det jeg har skrevet i tråden så ser du at jeg inkluderer alle som syter over en livssituasjon de er misfornøyd med MEN som de er i stand til å gjøre noe med.

Jeg ekskluderer folk som av fysiske eller psykiske grunner ikke kan endre tilværelsen.

Folk må gjerne røyke og spise seg fete for min del,men da må de heller ikke klage.

Du skriver: "Folk må gjerne røyke og spise seg fete for min del,men da må de heller ikke klage."

Hvorfor "må" de ikke det?

Jeg ser ikke du gjør stort annet enn å syte og klage...

Gjest meningsytring
Skrevet

Når jeg ser hvordan diskusjonen utarter seg her, skjønner jeg jo at min agresjon ikke er av det akutte slaget.

Det var mer en meningsytring.

Man blir nemlig lei av å sitte å høre folk klage og klage og klage og atter klage..

En ting er å irritere seg over folk som klager og klager og klager over seg selv!

Men hakket verre er å høre folk klage og klage og bruke masse energi på å irritere seg over andre menneskers problemer. Du føler deg sikkert veldig ovenpå når du kan rakke ned på de som helt sikkert har et verre selvbilde enn det du har?

Skrevet

Finner din trang til å snakke dritt om folks problemer vesentlig mye mer patetisk...

Skrevet

Finner din trang til å snakke dritt om folks problemer vesentlig mye mer patetisk...

Snakker han dritt?

Merkelig hvor ulikt man definerer dette, jeg synes overhode ikke han snakker dritt. Han peker på no meget viktig - at det kan være av det gode å handle, ikke bare sitte i sofaen, spise, syte og klage over alt man BURDE ha gjort.

Det har han jo rett i. Skal det skje no må man få ut fingern.

Helt unødvendig å få hysteriske anfall bare fordi han tilfeldigvis snakket om vekt.

Skrevet

Snakker han dritt?

Merkelig hvor ulikt man definerer dette, jeg synes overhode ikke han snakker dritt. Han peker på no meget viktig - at det kan være av det gode å handle, ikke bare sitte i sofaen, spise, syte og klage over alt man BURDE ha gjort.

Det har han jo rett i. Skal det skje no må man få ut fingern.

Helt unødvendig å få hysteriske anfall bare fordi han tilfeldigvis snakket om vekt.

Det er da langt verre å syte og klage over at andre syter og klager.

Hvis "sceptisk" ikke liker syting og klaging, kan jo vedkommende starte med seg selv, og simpelthen holde kjefte.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hvor patetisk er det ikke at hver gang det blir snakket om fete folk så er det ikke måte på hvor syke de er og hvor synd det er på dem - og det gjelder absolutt ALLE fete.

Ingen blir jo sevsagt ikke tykke fordi de faktisk spiser for mye og beveger seg for lite.

Skrevet

Hvor patetisk er det ikke at hver gang det blir snakket om fete folk så er det ikke måte på hvor syke de er og hvor synd det er på dem - og det gjelder absolutt ALLE fete.

Ingen blir jo sevsagt ikke tykke fordi de faktisk spiser for mye og beveger seg for lite.

Hvor patetisk er det ikke at hver gang det blir snakket om DUMME folk så er det ikke måte på hvor syke de er og hvor synd det er på dem - og det gjelder absolutt ALLE DUMME.

Ingen blir jo sevsagt ikke DUMM fordi DU faktisk SOV for mye og BEVEGET HJERNEN for lite.

Gammel Dolèr
Skrevet

Det er da langt verre å syte og klage over at andre syter og klager.

Hvis "sceptisk" ikke liker syting og klaging, kan jo vedkommende starte med seg selv, og simpelthen holde kjefte.

Med vennlig hilsen

Er ikke dette et diskusjonsforum?

Hvorfor skal du si hva som skal skrives og ikke skrives ?

Patetisk spør du meg !

Er du lei at folk klager, er vel dette en grei plass å finne ut hva andre syntes om det ?

Eller er du blitt webmaster ?

Skrevet

Er ikke dette et diskusjonsforum?

Hvorfor skal du si hva som skal skrives og ikke skrives ?

Patetisk spør du meg !

Er du lei at folk klager, er vel dette en grei plass å finne ut hva andre syntes om det ?

Eller er du blitt webmaster ?

Jeg har da ikke nektet "s©eptisk" å skrive her.

Jeg har påpekt at vedkommende syter og klager minst like mye som de han/hun kritiserer.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Skjønner godt hva du snakker om. Er selv en liten tjukkas, og det er kun min egen feil. Jeg GIDDER rett og slett ikke trimme. Ikke hør på suppehuene nedenfor som påstår at tykke folk er uten skyld.

Skrevet

Hvor patetisk er det ikke at hver gang det blir snakket om DUMME folk så er det ikke måte på hvor syke de er og hvor synd det er på dem - og det gjelder absolutt ALLE DUMME.

Ingen blir jo sevsagt ikke DUMM fordi DU faktisk SOV for mye og BEVEGET HJERNEN for lite.

Kanskje du skulle starte en egen tråd om disse som er så dumM Sør - siden jeg ikke ser hva det har med denne tråden å gjøre.

Eller kanskje du burde sove litt snart?

Skrevet

Skjønner godt hva du snakker om. Er selv en liten tjukkas, og det er kun min egen feil. Jeg GIDDER rett og slett ikke trimme. Ikke hør på suppehuene nedenfor som påstår at tykke folk er uten skyld.

Liten???

Skrevet

Kanskje du skulle starte en egen tråd om disse som er så dumM Sør - siden jeg ikke ser hva det har med denne tråden å gjøre.

Eller kanskje du burde sove litt snart?

Det er åpenbart at en del av de dumme har tatt residens i denne tråden, og jeg er ikke engang sikre på om de/dere ville finne en ny tråd.

Men det er klart at det er "morsomt" med folk som klager over at andre klager!

Skrevet

Det er åpenbart at en del av de dumme har tatt residens i denne tråden, og jeg er ikke engang sikre på om de/dere ville finne en ny tråd.

Men det er klart at det er "morsomt" med folk som klager over at andre klager!

Ja er det ikke - endog enda mer morsomt med folk som klager på at folk klager på de som klager !

Skrevet

Ja er det ikke - endog enda mer morsomt med folk som klager på at folk klager på de som klager !

Hoho.

Skrevet

Og de som klager på de som ...

Septikk må gjerne klage for meg. :)

Skrevet

Og de som klager på de som ...

Septikk må gjerne klage for meg. :)

Vi biter nok oss selv i halen begge to Sør.

Jeg trenger hvertfall litt søvn snart, natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...