Gå til innhold

redd for fremtiden...


annste

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 24 år og har opplevd mye på mine korte 24 år...

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å finne ro! Jeg har i ett år nå vært sammen med en mann jeg er helt utrooolig glad i. Problemet er at han ikke er personen som viser det tilbake osv Dette har gitt meg store problemer med meg selv. Jeg gråter ofte. Han er av typen som gjemmer mobilen, snikchatter på internett og sender medligner til venninner jeg aldri har hørt han snakke om osv... Er mye alene da samboeren jobber i sjøen. Jeg har ingen venner her vi bor og føler meg ganske så "lite verdt". Hvordan skal jeg kunne finne balanse i livet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke ut som du er fornøyd med hvordan forholdet ditt fungerer.

Kanskje må du ta et valg i forhold til han for å få det bedre.

For din egen del kan du prøve å bruke tiden på frivillige organisasjoner (Røde kors?),frivillig arbeid (Frivillighetssentralen?) trening, politikk, turer...

Man får ikke nye venner av å sitte i sofaen og ønske seg det. Dessverre.

Håper du er i form til å gjøre noe med dette selv. Hvis ikke fins det hjelp å få om du fungerer dårlig i hverdagen. Man starter hos fastlege og får eventuelt henvisning videre om man trenger det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...