Gå til innhold

Hva er normale barn? Hypre eller "normale"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jøss

Tror det er de voksne som har litt problemer med forventningene til barn. Vi er da skapt til å rope og leke og røre på oss?

De to prosentene som bare sitter i ro er vel de som topper fedmestatistikken blandt barn da?

Jeg klarer liksom ikke å svare på innleggene dine på samme måte etter at jeg leste at du faktisk tisser i dusjen... Usj...

Gjest mykje tull

Jeg klarer liksom ikke å svare på innleggene dine på samme måte etter at jeg leste at du faktisk tisser i dusjen... Usj...

Hei, jeg TISSER da for pokker ikke i dusjen!!!!

Håper ikke soleil heller gjør det, for da har jeg gjort en stor feil med å svare på innlegget hennes!

Prøv å kom over det. Jeg gjør det ikke alltid, da! ;) hehe.

Gjør du ikke noe som andre kan rynke på nesa av, du da?

Hei, jeg TISSER da for pokker ikke i dusjen!!!!

Håper ikke soleil heller gjør det, for da har jeg gjort en stor feil med å svare på innlegget hennes!

Tissing i dusjen har ingenting med denne diskusjonen å gjøre.

Så du kan svare trygt.

Annonse

Pisser du i vasken også? Og i badekaret? Her skal alt fram!

Jeg tisset i skogen på søndag! Bare måtte! Og ja: Det var deilig!!

Holder meg til min private dusj. Vasken blir for komplisert, men det hender jeg tisser i toalettet. Perverst??

Gjest Jøss

Tissing i dusjen har ingenting med denne diskusjonen å gjøre.

Så du kan svare trygt.

Jeg spiser leverpostei med syltetøy på... Og det grine folk på nesen av. Men tissing i dusjen? Nope... Men det var ikke meningen å "ødelegge" tråden din. Beklager.

Jeg tisset i skogen på søndag! Bare måtte! Og ja: Det var deilig!!

Holder meg til min private dusj. Vasken blir for komplisert, men det hender jeg tisser i toalettet. Perverst??

Tisset du i skoen, sier du? Det var sikkert artig!

Jeg hører litt dårlig, så du må bruke skriftstørrelse 16.

Gjest Mener

Er det noe rart at ungene våre er hyperaktive og bråkete når tilgangen på snop og søtsaker er nærmest ubegrenset?Vi tillater ungene også og sitte for mye foran data og tv,noe som og gjør dem rastløse på skolen pga de får for lite mosjon.Med dette sukkerinntaket og usunne livsstilen(dataspill,lite søvn)vil vi få en eksplosjon av sukkersyke nå og i årene som kommer.At vi voksne går foran som like dårlige forbilder hjelper ikke det spor på denne onde sirkelen.

Gjest ikke signatur

Tror du det var seriøst? Hvorfor skal man tisse i dusjen når man har do rett ved siden av??? Høres ekkelt og sykt ut..

Gjest Jøss

Tror du det var seriøst? Hvorfor skal man tisse i dusjen når man har do rett ved siden av??? Høres ekkelt og sykt ut..

Ja, jeg tror innlegget i en annen tråd om at soleil tisser i dusjen, var seriøst. H*n har heller ikke sagt senere at h*n ikke var seriøs i innlegget.

Annonse

Kan dere ikke holde dere til saken?

Dere har nok større problemer enn meg siden dere gidder henge dere opp i hva jeg gjør i min private dusj.

Gjest Jøss

Jeg spiser leverpostei med syltetøy på... Og det grine folk på nesen av. Men tissing i dusjen? Nope... Men det var ikke meningen å "ødelegge" tråden din. Beklager.

Private dusj? Er det bare du som dusjer der da? Aldri noen andre? Jeg synes likevel det er ekkelt... Ikke så mye vits i å dusje da, kanskje? Men deg om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...