Gjest sur bilist Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Var på Trekanten i Asker og la igjen ganske mye penger i butikkene bortover.... Følte meg glad og fornøyd over dagens kjøp, da jeg kom til bilen og fant en bot på 300,- Jeg var tre kvarter over billett-tida,....søren.....hadde helt glemt klokka...... Heretter handler jeg jommen heller et annet sted.... Ikke alltid like lett å forutsi hvor lenge man blir.... 0 Siter
Gjest pasa20 Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Har klart å glemme bilen i 2 timer uten å få bot men en gang jeg kom 7 min. etter tiden fikk jeg bot på 300.. 0 Siter
Tornerose Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Er det butikkens feil at du glemte tiden? Jeg kan skjønne at det er surt hvis du bare var 2-3 minutter over tiden, men tre kvarter? Nei, den boten fortjente du absolutt. 0 Siter
Good Golly! Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Du kan ikke belemre kjøpesenteret for at du hadde fått bot. Å så 45 minutter på overtid da! Nei du kan takke deg selv. Og har du råd til å shoppe så mye, har du råd til 300,-. Min mening 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 De er sikkert også glad for at du ikke parkerer over tida der om igjen 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Neste gang du parkerer bilen bruker du mobilen som "vekkeklokke" slik at du ikke glemmer tida. Parkeringsbøter er sure penger. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 En ting er sikkert, du må være en kvinne. Vi menn er mye raskere i butikken, vi går inn kjøper det vi skal ha (ser ikke på alt annet) og er ute igjen lenge før den betalte tiden er gått ut:-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.