Gå til innhold

Barnetekke - enten har du det eller ikke!

Anbefalte innlegg

Good Golly!
Skrevet

Jeg er alltid barnas favoritt og de flokker seg rundt meg. Hva gjør at enkelte har barnetekke tror du? Og hva gjør at barn liker/ikke liker visse personer?

Har vært sammen med barn i hele helga, så dette ble litt til ettertanke liksom.

Gjest rampus
Skrevet

Jeg har også barnetekke.Tiltrekker meg unger som om jeg var laget av godteri:)

Har aldri gjort noe for å være slik....

De som ikke har det er vel egentlig helt vanlig, bare at de manngler noe ungene ser etter...Men vet ikke hva......?

Gjest Pricilla
Skrevet

Har det jeg og.. En kollega hadde med den sjenerte sønnen på to forrige uke, han klatra oppå fanget mitt og skulle kose. Mora ble overraska for han gjør vanligvis ikke sånn på folk hn ikke kjenner. Har sett han to ganger før da men..

barn pleier også å vinke til meg fra vogna eller smile.

Kan hende de merker at man er glad i barn, har kanskje en viss utstråling - må jo være noe de føler siden de føler seg trygge til å gå bort til deg og snakke med deg og kanskje leie deg.Snakker da om unger man ikke kjenner og som går bort til deg, og ikke andre.

Elsker barn, så synes det er kjempekoselig. Den vrange (trassalderen) niesa til samboern hører faktisk når jeg sier til henne at hun ikke skal gjøre ting (rampestreker), mens når stemora snakker til henne gir hun f.. spytter og lugger på henne. Hun prøvde å lugge meg en gang, men da sa jeg at hvis hun ikke var snill mot meg ville jeg ikke være venn med henne, da klappet hun meg på kinnet i stedet! ; ) Sremora trodde ikke sine øyne! : ) Ikke ALLTID hun hører da, men som regel. Men ejg skriker heller ikke til ungen, snakker rolig men bestemt.

Skrevet

Enten har du lommene fulle av godteri og penger, eller så er du bare født populær...

..så et annet sted at du beskrev deg selv som den perfektye mann også..

..hva er det neste?? Svigermors drøm??

Gjest Pricilla
Skrevet

Enten har du lommene fulle av godteri og penger, eller så er du bare født populær...

..så et annet sted at du beskrev deg selv som den perfektye mann også..

..hva er det neste?? Svigermors drøm??

hehe... : ) Noen er rett og slett perfekte vettu!

Skyter vanligvis ikke om meg sjøl, men barnetekke har jeg og andre jeg kjenner har det ikke. Så er nok rett at noen har det og andre ikke - mener ikke at barna misliker dem da, men kan trekke seg mer unna eller være mer reserverte.

Skrevet

Faren min har barnetekke, i selskaper svermer ungene rundt ham som bier i en bikube. :o)

Skrevet

Har det jeg og.. En kollega hadde med den sjenerte sønnen på to forrige uke, han klatra oppå fanget mitt og skulle kose. Mora ble overraska for han gjør vanligvis ikke sånn på folk hn ikke kjenner. Har sett han to ganger før da men..

barn pleier også å vinke til meg fra vogna eller smile.

Kan hende de merker at man er glad i barn, har kanskje en viss utstråling - må jo være noe de føler siden de føler seg trygge til å gå bort til deg og snakke med deg og kanskje leie deg.Snakker da om unger man ikke kjenner og som går bort til deg, og ikke andre.

Elsker barn, så synes det er kjempekoselig. Den vrange (trassalderen) niesa til samboern hører faktisk når jeg sier til henne at hun ikke skal gjøre ting (rampestreker), mens når stemora snakker til henne gir hun f.. spytter og lugger på henne. Hun prøvde å lugge meg en gang, men da sa jeg at hvis hun ikke var snill mot meg ville jeg ikke være venn med henne, da klappet hun meg på kinnet i stedet! ; ) Sremora trodde ikke sine øyne! : ) Ikke ALLTID hun hører da, men som regel. Men ejg skriker heller ikke til ungen, snakker rolig men bestemt.

Din samboer har et barn som har en annen stemor enn deg?

Skrevet

Vi holder respektfullt avstand. Jeg liker ikke jævelungene, og de liker ikke meg.

Skrevet

Å ha barnetekke er et godt tegn på fin personlighet.

Du ser sikkert snill ut og tillitsvekkende ut, du er antakelig åpen for kontakt og du SER barna og befinner deg lett på deres ståsted. Du er antakelig en som respekterer folk som de er.

Og dette merker barn raskt!

Det samme gjelder ofte dyr og mennesker med dyretekke.

Er du på jakt etter partner, se hvordan han/hun er sammen med barn og dyr. Det hele handler om respekt for andre individer, omtanke for andre.

Selvsagt kan du inneha disse egenskapene uten at barn (og dyr) flokker rundt deg, men barn merker slik!

Skrevet

eg er litt usikker på om eg har barnetekke eller ikkje. eller - dvs, eg trur eg har det. men eg har ikkje alltid hatt det. trur eg. og sånne heilt små kryp, dei har eg ikkje noko greie med, ingen småkryptekke. men eg er ikkje spesielt begeistra for unger igrunnen, og har ingen planer om egne kryp. men det er mulig det er nettopp det - eg gjer ikkje noko spesielt uttav det når det henger unger rundtomkring, dei får no berre være der, liksom. eg snakker med dei som folk og gjer meg ikkje til. og så er det jo mulig at unger liker voksne som er litt snåle og som tør å være barnslige :)

Gjest Pricilla
Skrevet

Din samboer har et barn som har en annen stemor enn deg?

hehe.. Det hadde vel vært litt rart vel?! : ) Skrev NIESA til samboern min, og mente stemora hennes.

Samboern og ejg har ingen barn. Skjønner?

Skrevet

hehe.. Det hadde vel vært litt rart vel?! : ) Skrev NIESA til samboern min, og mente stemora hennes.

Samboern og ejg har ingen barn. Skjønner?

Ok, jeg skjønner:

pip må lese innleggene bedre

pip må lese innleggene bedre

pip på......

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...