Gå til innhold

Webmaster

Gjest ville bare si ifra....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulig dere har rett i at det er denne beriketfyren, men spørsmålet vedkommende stiller er i seg selv viktig. Det finnes mange forvilte adopterte ungdommer - og selv om dette er beriket eller ei, så synes jeg det er viktig at man viser at adopsjonsforumet er åpent også for dem med relavante spørsmål - ikke bare lykkelige foreldre som venter på å få hente barna sine.

Dere eier ikke forumet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113999-webmaster/#findComment-680964
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke nick nå

Jeg leste den tråden i stad, og syns de aller fleste som skrev svar overreagerte de luxe. Samme hvem det var som skrev hovedinnlegget i tråden, så er det helt sikkert tanker endel adopterte sitter med. Og det _bør_ dere tåle, syns nå jeg

Hei!

Problemet er ikke at det var noe galt med tråden sånn som den begynte. Det er det aldri eller iallefall sjelden med de trådene denne personen starter. De begynner mildt og snilt og er helt akseptable, og så, vanligvis etter et svar eller to, tar det helt av med løgner og beskyldninger om alt fra at adoptivforeldre er pedofile som adopterer for å ha sex med sine barn til oppdiktede lovparagrafer (med paragrafnr og det hele, ikkeeksisterende sådanne!) som sier at adopsjonene ikke er lovlige. Osv osv.

Og jada, denne fyren er så lett gjenkjennelig at det ikke er tvil om hvem det er som skriver innleggene. Dette har foregått on/off i endel år nå, og han har også ødelagt andre beslektede fora bl.a.i Sverige i en sånn grad at nordmenn ikke kan skrive der med. (blir slettet med eng gang ved norsk språk i innlegg)

Jeg skjønner godt at det kan være vanskelig å forstå reaksjonen til de som svarer i begynnelsen av disse trådene, men tro meg, hadde du hatt kjangs til å lese dem fullt ut før de ble slettet, så hadde du hatt null problemer med å forstå reaksjonene.

Grunnen til at jeg er anonym nå, er at han også har truet folk i RL, når han har funnet ut av hvem de er, og jeg har vært såpass åpen at det er det risiko for her.

Til sist, før det snakkes om hva andre bør tåle, prøv å tenk deg tilsvarende situasjon på graviditet eller småbarnsforum, at et menneske bombarderte forum med flere hundre innlegg i døgnet som gikk på at de som er der inne bare blir gravide fordi de ønsker å ha sex med barna, at barna burde blitt tatt fra dem osv. Tror du reaksjonene der hadde vært annerledes enn på adop.forum? Det tror ikke jeg..

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113999-webmaster/#findComment-682934
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...