Juliettt Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Har i nesten tre uker vært plaget med hodepine, svimmelhet, nummenhet i hender, lepper og nese og uvel følelse. Dette er noe som kommer med gjevne mellomrom og er plagsomt da jeg føler meg "satt ut". Var hos legen i dag og han sa jeg hyperventilerer. Jeg trodde det var noe man gjorde i forbindelse med angst, sjokk eller opphisset tilstand. Jeg føler meg derimot rimelig avbalansert men har nok endel å tenke på. Er dette en tilstand som kan vedvare? ...være kronisk? Ble veldig tankefull etter legebesøket, da han sa jeg burde tenke nøye igjennom situasjonen min; 3-barns-mor i lederstilling. Er det noen som kjenner til dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114001-hyperventilering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 4-barnsmor i lederstilling Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 "Ble veldig tankefull etter legebesøket, da han sa jeg burde tenke nøye igjennom situasjonen min; 3-barns-mor i lederstilling." Har desverre ikke noen gode råd og tips til deg, hang meg bare opp i den setningen jeg har kopiert, og lurer på om legen ville sagt det samme til en trebarns-far i lederstilling???? Kvinners plager blir ofte ikke tatt på alvor hos legen. Hvis du føler at det er noe annet enn bare stress vil jeg råde deg til å oppsøke en annen lege. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114001-hyperventilering/#findComment-680990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
chinto Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hyperventilering treng ikkje ha bakgrunn i konkret angst, men kan gjerne koma på bakgrunn av stress eller vanskar i kvardagen. Løysinga er sjølvsagt ikkje å gje opp karrieren. Det finst effektiv medisin mot hyperventilering, som til dømes Sobril, men medisinane er diverre ganske sløvande og kan vera vanedannande. Enkelte lykkepiller har og vist seg å ha god effekt. Mange veks av seg hyperventileringa, men det kan ta mange år. Men etter kvart som du vert vand med hyperventileringa og klarar å kjenna sjukdomen på kroppen, vil du i større grad kunna meistra situasjonen, både med omsyn til å hindra anfall og gjera dei minst mogleg dramatiske. Sjølv har eg slitt med dette i fleire år, men problema har etter kvart vorte så små at det ikkje lenger er noko hinder i kvardagen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114001-hyperventilering/#findComment-681807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliettt Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Hyperventilering treng ikkje ha bakgrunn i konkret angst, men kan gjerne koma på bakgrunn av stress eller vanskar i kvardagen. Løysinga er sjølvsagt ikkje å gje opp karrieren. Det finst effektiv medisin mot hyperventilering, som til dømes Sobril, men medisinane er diverre ganske sløvande og kan vera vanedannande. Enkelte lykkepiller har og vist seg å ha god effekt. Mange veks av seg hyperventileringa, men det kan ta mange år. Men etter kvart som du vert vand med hyperventileringa og klarar å kjenna sjukdomen på kroppen, vil du i større grad kunna meistra situasjonen, både med omsyn til å hindra anfall og gjera dei minst mogleg dramatiske. Sjølv har eg slitt med dette i fleire år, men problema har etter kvart vorte så små at det ikkje lenger er noko hinder i kvardagen. Takk for svar! Jeg merker ikke engang at jeg gjør det...føler bare plutselig alle disse symtomene. Er det sånn med deg også? Ser liksom for meg et anfall, og lurer derfor på om jeg har fått riktig vurdering av legen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114001-hyperventilering/#findComment-682003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliettt Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 "Ble veldig tankefull etter legebesøket, da han sa jeg burde tenke nøye igjennom situasjonen min; 3-barns-mor i lederstilling." Har desverre ikke noen gode råd og tips til deg, hang meg bare opp i den setningen jeg har kopiert, og lurer på om legen ville sagt det samme til en trebarns-far i lederstilling???? Kvinners plager blir ofte ikke tatt på alvor hos legen. Hvis du føler at det er noe annet enn bare stress vil jeg råde deg til å oppsøke en annen lege. Takk, og hatten av for deg! Nei, jeg ser nok heller ikke for meg den samme beskjeden til en far. I dag ser alt litt lysere ut også, måtte bare sortere inntrykkene. Og kanskje jeg oppsøker en annen lege, eller rett og slett innser at det har vært litt mye å tenke på, finner roen og gyver løs igjen :-) ...med litt annen fokus. Ha en fortsatt fin sommer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114001-hyperventilering/#findComment-682008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
chinto Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Takk for svar! Jeg merker ikke engang at jeg gjør det...føler bare plutselig alle disse symtomene. Er det sånn med deg også? Ser liksom for meg et anfall, og lurer derfor på om jeg har fått riktig vurdering av legen. Det kan godt vera at du har ein relativ moderat form for hyperventilering, skikkelege anfall kan vera ganske ekle og føra til besviming. Diverre er erfaringa mi at svært mange almennlegar veit veldig lite om sjukdomen. Hyperventilering er ein psykosomatisk sjukdom, det vil seia at det er psykiske årsaker som gjev utslag i fysiske syndrom. Det gjer at mange legar avfeiar pasientar med hyperventilering av di "det er berre noko du innbiller deg". Men det er jo i høgste grad ein reell sjukdom sjølv om årsakane i utgangspunktet er psykiske i staden for fysiske. Dersom problema held fram, bør du stå på for å få skikkeleg hjelp i helsevesenet. Dersom ein lege gjev deg ei grundig forklaring på kva hyperventilering er og kva som då skjer med kroppen din, vil du truleg i større grad kunna meistra situasjonen når problemet oppstår. Enkelt sagt er hyperventilering at ein pustar slik at ein får for mykje oksygen i blodet. Diverre kjennest det som om ein får for lite oksygen,den naturlege reaksjonen er difor at ein pustar endå meir - og då forverrar problemet seg. Når hyperventileringa kjem, kan du prøva å pusta inn og ut i ein papirpose, til dømes ein brødpose (NB: Ikkje plastpose!). Det kan hjelpa, av di ein då får ned oksygenmengden. Det du må hugsa på, er at hyperventilering i utgangspunktet ikkje er farleg - det verste som kan skje er at du besvimer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114001-hyperventilering/#findComment-682347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliettt Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Det kan godt vera at du har ein relativ moderat form for hyperventilering, skikkelege anfall kan vera ganske ekle og føra til besviming. Diverre er erfaringa mi at svært mange almennlegar veit veldig lite om sjukdomen. Hyperventilering er ein psykosomatisk sjukdom, det vil seia at det er psykiske årsaker som gjev utslag i fysiske syndrom. Det gjer at mange legar avfeiar pasientar med hyperventilering av di "det er berre noko du innbiller deg". Men det er jo i høgste grad ein reell sjukdom sjølv om årsakane i utgangspunktet er psykiske i staden for fysiske. Dersom problema held fram, bør du stå på for å få skikkeleg hjelp i helsevesenet. Dersom ein lege gjev deg ei grundig forklaring på kva hyperventilering er og kva som då skjer med kroppen din, vil du truleg i større grad kunna meistra situasjonen når problemet oppstår. Enkelt sagt er hyperventilering at ein pustar slik at ein får for mykje oksygen i blodet. Diverre kjennest det som om ein får for lite oksygen,den naturlege reaksjonen er difor at ein pustar endå meir - og då forverrar problemet seg. Når hyperventileringa kjem, kan du prøva å pusta inn og ut i ein papirpose, til dømes ein brødpose (NB: Ikkje plastpose!). Det kan hjelpa, av di ein då får ned oksygenmengden. Det du må hugsa på, er at hyperventilering i utgangspunktet ikkje er farleg - det verste som kan skje er at du besvimer. Takk for forklaringen! Finner nok ut av dette etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114001-hyperventilering/#findComment-682543 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.