Gå til innhold

Må det være sånn?

Anbefalte innlegg

Gjest urettferdig
Skrevet

Hele sommeren har jeg bare gledet meg til en ting, nemlig dagen i morgen. For da skal jeg endelig møte kjæresten min, og vi skal være sammen i fire dager.

Hva skjer?? Mensen kommer selvfølgelig 2 uker for tidlig! Aaarggghhhhhh!!!!!

Skrevet

Gjør det noe da? Har aldri stoppet oss i allefall. :-)

Gjest lis@bet
Skrevet

Hvis du blør mye - plugg inn en rød eller grønn OB og få så mye ut av det som du kan.. :-)

Gjest ikke signatur
Skrevet

Så finn på noe annet enn sex, da! Kos dere:) Gå på restaurant, klem... Behøver ikke ha sex, vel.

Skrevet

Så finn på noe annet enn sex, da! Kos dere:) Gå på restaurant, klem... Behøver ikke ha sex, vel.

Når man ikke har sett kjæresten sin hele sommeren??

Jo, det må man :)

Gjest mener jeg
Skrevet

Når man ikke har sett kjæresten sin hele sommeren??

Jo, det må man :)

Men har man mensen så har man mensen... = pause fra sex..

Skrevet

Men har man mensen så har man mensen... = pause fra sex..

Skal hun følge ditt råd blir det ikke no sex - ergo, det er hyggeligere å følge mitt råd :)

Gjest Har sex uansett jeg
Skrevet

Kan dere ikke ha sex i dusjen?

Eller sex i vannet, nå som tempraturen er så god. (Hmmmmmmmm fantastisk godt er det også)

Det er mulig og ha sex med mensen, bare så det er sagt;-)

Gjest mener jeg
Skrevet

Skal hun følge ditt råd blir det ikke no sex - ergo, det er hyggeligere å følge mitt råd :)

Ok:) Om han synes det er ok.. og jenta selv...

Skrevet

Ok:) Om han synes det er ok.. og jenta selv...

Nettopp.

Så kan de jo gå på restaurant ETTERPÅ ;)

Skrevet

Jøss, for et problem. Ha sex for svarte. Det er bare et spørsmål om praktiske løsninger. Jeg har aldri skjønt meg på det der med å at sex liksom blir umulig fordi om man har mensen.

Snakk med henne om det, si at du vil prøve noe nytt, at du liker henne akkurat like godt selvom mensen er der. Varm opp, ha dere hemningsløst med et håndle eller to under, dusj, gå ut og spis, kom tilbake og start omigjen *s* Piece of cake ;o))

Gjest mener jeg
Skrevet

Nettopp.

Så kan de jo gå på restaurant ETTERPÅ ;)

Ok da.. men det er nok ikke bare meg som ikke har sex når jeg har mensen!:)

Skrevet

Neida, men du må gjerne prøve du óg ;)

Gjest mener jeg
Skrevet

Neida, men du må gjerne prøve du óg ;)

Jeg ville en gang det var siste dagen med mensen og omtrent ingenting blod, men mannen ville IKKE.

Skrevet

Kan jo lure på hvor gjennomtenkt det er.... Kan det hende at hverken du eller han ville hatt noe imot det, men begge tror at den andre har det? Sånn kan det jo gå... *s*

Skrevet

Da har dere ca. to valgmuligheter.

l. Avholdenhet

2. Kjøre brannbil.

Gjest mener jeg
Skrevet

Kan jo lure på hvor gjennomtenkt det er.... Kan det hende at hverken du eller han ville hatt noe imot det, men begge tror at den andre har det? Sånn kan det jo gå... *s*

Vet han ikke vil.. ikke jeg heller, men siste dagen når det kun er noen dråper kunne gått an. Men det synes ikke han, så...:)

Gjest malun
Skrevet

Kan dere ikke ha sex i dusjen?

Eller sex i vannet, nå som tempraturen er så god. (Hmmmmmmmm fantastisk godt er det også)

Det er mulig og ha sex med mensen, bare så det er sagt;-)

Det er _ikke_ lurt å ha sex i vannet når man har mensen. Da er nemlig veiene åpnere innover, og når vann presses inn, er det lettere å pådra seg infeksjoner.

Vet jeg er gledesdreper nå, altså... *dukker*

Skrevet

Hvis du blør mye - plugg inn en rød eller grønn OB og få så mye ut av det som du kan.. :-)

Sex med tampong??? Hvor liten pikk har mannen din da? ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...