Gå til innhold

Må det være sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sex med tampong??? Hvor liten pikk har mannen din da? ;o)

Det var nå ikke det hun mente da ..

Skrevet

Det var nå ikke det hun mente da ..

Jeg forsto henne dithen at hun mente Urettferdig skulle plugge inn en tampong og så knulle? Da må jo mannen ha liten pikk da.

Selvfølgelig finnes det sex uten samleie, men det blir nå ikke helt det samme.

Skrevet

Jeg forsto henne dithen at hun mente Urettferdig skulle plugge inn en tampong og så knulle? Da må jo mannen ha liten pikk da.

Selvfølgelig finnes det sex uten samleie, men det blir nå ikke helt det samme.

Sette inn en ob og la ob'en suge opp det verste, skrev hun. Jeg regner nå med at ob'en skulle ut før moroa starter.

Skrevet

Sette inn en ob og la ob'en suge opp det verste, skrev hun. Jeg regner nå med at ob'en skulle ut før moroa starter.

"Hvis du blør mye - plugg inn en rød eller grønn OB og få så mye ut av det som du kan.. :-)"

Dette skrev hun og vi tolket det tydeligvis på to helt forskjellige måter. :o) Jeg tolket det dithen at hun skulle få så mye ut av sexen som hun kunne.

Skrevet

"Hvis du blør mye - plugg inn en rød eller grønn OB og få så mye ut av det som du kan.. :-)"

Dette skrev hun og vi tolket det tydeligvis på to helt forskjellige måter. :o) Jeg tolket det dithen at hun skulle få så mye ut av sexen som hun kunne.

Men hallo, man kan nå ikke knulle med ob - det er da noe alle kvinner vet.

Skrevet

Men hallo, man kan nå ikke knulle med ob - det er da noe alle kvinner vet.

Ja, det var det jeg mente også. :o)

Gjest Har sex uansett jeg
Skrevet

Det er _ikke_ lurt å ha sex i vannet når man har mensen. Da er nemlig veiene åpnere innover, og når vann presses inn, er det lettere å pådra seg infeksjoner.

Vet jeg er gledesdreper nå, altså... *dukker*

Jeg har nok ikke hatt sex i sjøen når jeg har hatt mensen, men nermere ettertanke. Men i dusjen, kan vel umlig spille noen trille?

Vennlig hilsen

Gjest *knis*
Skrevet

Ja, det var det jeg mente også. :o)

Det går an det så

Gjest Har sex uansett jeg
Skrevet

Det går an det så

Har du sex med tampong?????

Tror ikke leger ville anbefalt det, altså.

Gjest ikke sign
Skrevet

Har du sex med tampong?????

Tror ikke leger ville anbefalt det, altså.

Nei, det er nok ikke så bra.. Så må man vel lirke den ut? Huffda....

Gjest Micra
Skrevet

Prøv no nytt. Ha sex likevel.

NOE SÅ MOTBYDELIG!!!

Gjest malun
Skrevet

Jeg har nok ikke hatt sex i sjøen når jeg har hatt mensen, men nermere ettertanke. Men i dusjen, kan vel umlig spille noen trille?

Vennlig hilsen

Dusjen er selvsagt helt uproblematisk - og ganske hyggelig!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...