Gå til innhold

Løsner tannfylling SÅ lett?

Anbefalte innlegg

Gjest takk for svar

Var hos tannlegen for noen uker siden. Borret bak den ene fortannen. I går skulle jeg ta tanntråd mellom, og noe hvitt, flatt løsnet.. Fylling? Kjenner ikke noe, men det var et lite hull. Tannfyllingen skal vel ikke løsne så lett? Man skal jo kunne bruke tanntråd! Får ringe tannlegen i morgen, men har ikke råd til ny time.. (slipper kanskje betale?)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114010-l%C3%B8sner-tannfylling-s%C3%A5-lett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal kunne bruke tanntråd! Syns du skal få reparert det gratis. Bare forklar hvordan det skjedde så får du nok det.

Karameller og lignende klissete godterier kan ta plombene. Amalganfyllinger sitter bedre enn plastikk, men det er jo penere med hvitt..

Gjest takk for svar

Høres ut som en reklamasjon, men de har en tendens til å skylde på pasienten:

"Jeg visste ikke at du skulle tygge med dem, og i hverfall ikke så harde ting som kokt spaghetti !!"

Jeg hadde ikke spist noen karameller eller noe hardt.. Og man skal jo bruke tanntråd! Synes nå det er mange ganger hvor jeg ikke har vært fornøyd med tannlegen (joda, har byttet også). Føler meg ikke trygg på at jobben blir godt nok gjort.

Gjest Ludvikshafen

Jeg hadde ikke spist noen karameller eller noe hardt.. Og man skal jo bruke tanntråd! Synes nå det er mange ganger hvor jeg ikke har vært fornøyd med tannlegen (joda, har byttet også). Føler meg ikke trygg på at jobben blir godt nok gjort.

Fyllingen skal ikke løsne. Er det riktig gjort, rengjort og frest riktig, sitter kompositten som f...

Reklamasjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...