Gå til innhold

Er du...

Gjest takk for svar

Anbefalte innlegg

Gjest takk for svar
Skrevet

gutt eller jente? Noen nick vet jeg ikke... Og for å spørre om noe mer: Hva liker du best av hjemmekveld og utekveld? Jeg er jente. Trives med hjemmekveld, men det er fordi vi har barn. En sjelden gang har vi utekveld.. og da koser jeg meg! Men må jo tidlig opp om morgenen... Liker vel best hjemmekveld også fordi det blir så travelt og stress (mye planlegging) når vi skal ut. Så jeg liker å slappe av med en film om kvelden.

Skrevet

Jente - hjemmekveld, men sier ikke nei til en tur på byen med godt selskap

Skrevet

Jeg er jente, og liker vel litt for godt å feste. Har vært alt for mye ute i det siste, men har bestemt meg for å begynne å drikke litt mindre og litt færre ganger per mnd.

Liker veldig godt hjemmekveld på en lørdag, med god mat, film og godt selskap. Kjæresten min vil bare feste og feste, så da blir det til at jeg blir med ut. Men det er vel en periode som går over snart...

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg er jente. Liker 50/50 hjemmekveld og utekveld. Noen ganger er det dønn kjedelig å sitte hjemme, andre ganger er det ikke noe artig ute... Ja takk, begge deler.

Gjest takk for svar
Skrevet

Jeg er jente, og liker vel litt for godt å feste. Har vært alt for mye ute i det siste, men har bestemt meg for å begynne å drikke litt mindre og litt færre ganger per mnd.

Liker veldig godt hjemmekveld på en lørdag, med god mat, film og godt selskap. Kjæresten min vil bare feste og feste, så da blir det til at jeg blir med ut. Men det er vel en periode som går over snart...

Før jeg giftet meg og fikk barn kunne jeg ikke være hjemme en hel helg.. Da var det bytur gjerne både fredag og lørdag!

Skrevet

Jeg er jente på 32. Liker best sånne hjemme-hos-noen fester :)

Gjest takk for svar
Skrevet

Jeg er jente på 32. Liker best sånne hjemme-hos-noen fester :)

Ja, der er koselig! Lenge siden....

Skrevet

Jente og hjemmekveld. Dvs. jeg synes det er kjempekoselig å møtes hjemme hos noen til litt god mat og noen runder med kortspill da. Ellers trives jeg godt i mitt eget selskap også.

Skrevet

Jeg liker hjemmekvelder best, men setter absolutt pris på å kunne komme meg ut uten barn innimellom. Det har skjedd en kveld siden lillegutten ble født. Nå er han rundet 8 mnd.

firebird1365380441
Skrevet

Jente og hjemmekveld. Dvs. jeg synes det er kjempekoselig å møtes hjemme hos noen til litt god mat og noen runder med kortspill da. Ellers trives jeg godt i mitt eget selskap også.

Hjemmekvelder - et krus te(jordbær/kiwi!), en god krim roman, stearinlys, litt godis...gjerne mintsjokolade m.m.

Eller kanskje med en god film når boka er lest ut.

Skikkelig romantisk , kjærlighets film...grinefilm...

Kvelder sammen med gode venner er heller ikke å forakte.Jentekvelder med jenteprat og et glass vin- det er kos, det!

Skrevet

Jeg er ei kjedelig kjerring, som liker meg best hjemme.

Gjest neida
Skrevet

Jeg er ei kjedelig kjerring, som liker meg best hjemme.

Trenger da ikke være kjedelig for det! Noen liker å være hjemme, mens andre trives på byen...

Skrevet

kjærring her - liker ute OG heime. sånn alt ettersom. og ikkje minst - alt etter økonomi. ;)

Gjest Pricilla
Skrevet

Jente på 22 her og ja takk begge deler! På hverdager er vi stort sett hjemme begge to. Møter jo venninner (han kompier) noen dager i uka + jeg trener (ikke gjort det pålenge må men..). Men i helgene liker jeg litt liv!

Enten at vi får besøk av noen venner, eller drar bort - så pjaller vi og koser oss, såp hender det vi tar en tur ut.

men tror ejg begynner å bli "gammel" *ler* for ejg synes ikke det er gøy å gå ut påp utesteder lenger, må være pub i så fall der det går an å prate + at det er mulig å få et bord så man slipper å stå som sild i tønne.

Men på hverdager er vi soagriser og koser oss med det, ser masse film.. ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...