Gå til innhold

Dette er pokker meg HELT umulig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nordland, og det betyr ikke troms, ikke finnmark :)

Er det noe jeg burde ha visst om forskjellen? :-)

Det skulle stå"_nordlending_, og det betyr nordland, ikke troms og ikke finnmark".

Om det er no du trenger å vite? Tja, kommer jo ann på hvor DU kommer fra det :)

Gjest Iznogood

Det skulle stå"_nordlending_, og det betyr nordland, ikke troms og ikke finnmark".

Om det er no du trenger å vite? Tja, kommer jo ann på hvor DU kommer fra det :)

Da skjønner jeg at det er forskjell på 'nordlenning og nordlenning'.

Æ e opprinnelig østlending

Annonse

Helt enig :-) Jeg kommer liksom aldri forbi 15.000 poeng. Skikkelig irriterende!!!

Har du prøvd Collapse II? Den er også ganske morsom og ikke fullt så irriterende :) Hvis du laster den ned til disk får du x antall forsøk - tror det er 15 x 4, men online kan du spille så mye du vil.

http://www.shockwave.com/sw/mindgames/action_puzzles/

Annonse

Har du prøvd Collapse II? Den er også ganske morsom og ikke fullt så irriterende :) Hvis du laster den ned til disk får du x antall forsøk - tror det er 15 x 4, men online kan du spille så mye du vil.

Nei, har ikke prøvd det - men du inspirerte meg til en ekstra omgang Wiper 3 , og nå sitter jeg igjen med 4 brikker - 3 blå og en grønn. Bare 12.180 poeng allikevel!!

Tror jeg prøver ditt spill jeg...

Nei, har ikke prøvd det - men du inspirerte meg til en ekstra omgang Wiper 3 , og nå sitter jeg igjen med 4 brikker - 3 blå og en grønn. Bare 12.180 poeng allikevel!!

Tror jeg prøver ditt spill jeg...

Hvis du skal ha mange poeng i wiper er kluet å samle flest mulig av samme farger før du "tar" de. Du får bonuspoeng jo flere farger du tar i samme slengen.

Faen, så masse poeng dere får da sånn med en gang. Jeg har hentet frem dette spillet med jevne mellomrom i MINST 1 år, og jeg har aldri tatt brettet.

Hm...dette gikk raskt gett..hvor mange poeng skal en få her om en er normal da?? Jeg fikk 56,168 på første forsøk - er det mye eller lite?

Har dog krampe i muse-hånda!

Hm...dette gikk raskt gett..hvor mange poeng skal en få her om en er normal da?? Jeg fikk 56,168 på første forsøk - er det mye eller lite?

Og mer krampe skal du få - hehe

Vel, det er ikke så veldig mye. Prøv igjen :)

Husker ikke helt hva min rekord er på, men husk bare - uansett hva punkyB sier, så slo jeg henne ned i støvlene. ok? :)

Var det ikke rundt 700.000 jeg hadde?

Men du .. jeg kom til å tenke på disse poengene. Det er lettere å få høy poengsum på den versjonen du laster ned. Den er litt anderledes. Prinsippet er det samme, men det er lagt inn muligheter for å ta ponuspoeng. Du spilte vel den som lå online?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...