Gå til innhold

Fu Hva gjør du akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarer på innlegget ditt. :-)Venter på at samboeren min skal komme hjem fra jobb så vi kan kjøre ut og handle.

Skrevet

Er på besøk hos muttern og hun rope akkurat at jeg skulle få jordbær!! nam nam :)

Får stikke ut på terassen da!

Bye! :)

Gjest lis@bet
Skrevet

Surfer, laster ned musikk, skriver på DOL og spiser moreller.

Takk gud for at jeg er jente og kan gjøre flere ting på en gang! :-)

Skrevet

Doler, ircer, lager mat (putta pizza i ovnen) og ser på kongen av queens.

Gjest Daisy
Skrevet

Venter på at kjæresten skal bli klar så vi kan gå ut og spise.

Gjest sitter her vel...
Skrevet

Skal rydde litt, samt passe de små barna mine. Så skal jeg vel se en film i kveld, tenker jeg. Mannen min gikk nettopp; han skulle spille pc-spill sammen med noen.

Gjest mener jeg
Skrevet

Er på besøk hos muttern og hun rope akkurat at jeg skulle få jordbær!! nam nam :)

Får stikke ut på terassen da!

Bye! :)

ÅÅÅ... må du friste? Jordbær som er SÅ godt! (Var i butikken, men de kostet 25 og så ikke så gode ut...)

Skrevet

Fikk ikke opp spillet? Bare siden men ikke selve spillet altså.. Kanskje liksågodt?

kanskje :)

Spillet er Java, så det spørs om du har krysset av for at nettleseren din skal vise dette?

Gjest mener jeg
Skrevet

kanskje :)

Spillet er Java, så det spørs om du har krysset av for at nettleseren din skal vise dette?

Det har jeg sikkert ikke. Men uansett har jeg ikke tid til å spille nå....:)

Skrevet

Har akkurat langt englebarnet,så nå skal jeg slappe litt av foran pc,så skal jeg henge opp masse klær etterpå.

Så blir det selvfølgelig å se på ukas høytepunkt som er 24.

Skrevet

Har akkurat fått avkommene i seng. Gubben er ute og hjelper min søster med nytt kjøkken og senere i kveld skal vi gå gjennom separasjonspapirene og fylle ut div. søknader. :o(

Så er det kveldens høydare: REX! :o))))

Gjest malun
Skrevet

Jeg har nettopp tatt et bad med full kroppsspeeling, hårkur og etterfølgende lotion, og sitter foran PC-en mens jeg venter på å tørke.

;o)

Gode unnskyldninger er gull verdt!

Skrevet

kjenner på odøren i huset at det er på tide med et bleieskift....

Skrevet

Sitter ved data'n mens lillegutten og pappa'n sitter i sofa'n. Nurken har visst ikke tenkt til å sove før han slokner av utmattelse i kveld han...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...