firebird1365380441 Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Svarer på innlegget ditt. :-)Venter på at samboeren min skal komme hjem fra jobb så vi kan kjøre ut og handle. Doler, skriver/leser mail, surfer rundt, er inne på LinkMissing og sniker, spiser plommer, nektariner og løper på do hvert 10 minutt(plommer= avføringsmiddel!). 0 Siter
Soria Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Doler, skriver/leser mail, surfer rundt, er inne på LinkMissing og sniker, spiser plommer, nektariner og løper på do hvert 10 minutt(plommer= avføringsmiddel!). Det har vel kanskje noe med_mengden_plommer å gjøre? :-) Plommer og nektariner er favorittene mine nå for tiden :-) 0 Siter
Jane Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Jeg bare sitter her og koper. Har akkurat vært på jobb, og nå skal jeg straks legge meg. 0 Siter
neuni Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 doler, tenker på senga, tenker på dusjen, tenker på å lage til senga i stua ettersom soverommet er under malingsangrep, kikker på bilder av ein pus som eg vil adoptere, klør meg i hue og lurer på om eg gjer fleire ting... ja, åsså tenker eg på vann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.