Gjest Tanta til nevoen Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Neste uke faar jeg besok av min 17 aar gamle nevo. Bor i Oslo, og har lyst aa finne paa ting aa gjoere som han kommer til aa synes er kult. Ikke bare vise ham frognerparken, holmenkollen osv. Han skater, er litt kunstinterresert og liker filmm. Har noen tips til noe litt spesielt jeg kan ta ham med paa? Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Forslag Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 Litt anneledes butikker: Avalon på paleet og Outland på sentralbanestasjonen. 0 Siter
Gjest tror ikke det Skrevet 28. juli 2003 Skrevet 28. juli 2003 House- Party kanskje? Hihi! Du får sagt det... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Ta han med på Grûnerløkka, der finnes masse gallerier og kafeer... Da får dere titta og prata + spist litt.. koselig! Ellers så henger jo skaterne på Rådhusplassen da, så dere kan jo tusle litt der... Hva med Colusseum kino, bowling, minigolf, sykkeltur (kan leie Dagsavisen sykler for 50 kr.), grilling med flere folk i Torshovparken, Sofiensbergparken, Frognerparken, Huk eller på Birkelund (selv om han er 17 kan dere ta noen pils også) - ta med fresbee eller fotball. For å få oversikt over hva som skjer hvor og når i Oslo gå på Oslopuls.no. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.