ms19 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg har hatt et problem over lengre tid nå. Jeg Skjønte for en god tid siden at jeg hadde fått "mark i magen" eller barneorm som det også kalles. Jeg syns det var veldig ekkelt og ubehagelig for jeg trodde bare barn kunne få det. (jeg er 19 år) Jeg drøyde ganske lenge før jeg gikk på apoteket for å få tabletter. Jeg tok tablettene og ormene forsvant, men kom igjen etter noen uker eller noe sånt. Jeg tok behandling en gang til og også denne gangen forsvant det. Nå har det gått lang tid. Flere måneder. Nå har jeg fått det igjen!!! Jeg er en normal renslig person og vet at jeg må være forsiktig pga ny smitte osv. Jeg har på nytt brukt tabletter (Vermox) som behandling, men denne gangen har det ikke hjulpet noe!! Jeg er reddd jeg kommer til å ha dette permanent!! Det er fryktelig ubehagelig og ekkelt. Jeg vet at det ikke er bendelorm eller lignende andre ormer for jeg har sett det selv. Jeg har også prøvd å lokke den frem med lys og fjerne den. Det er hvite, små,tynne mark. Kan dere hjelpe meg.HVis jeg i tilfelle må til lege hva slags behandling/ lege da? Gynekolog? Eller vanlig? Takk for svar! Hilsen: 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114036-barneorm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.