mittnickname Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Jeg har stort sett veldig løs avføring og har hatt dette over flere år. Noen ganger er det nesten som diare og enkelte ganger må jeg umiddelbart på do etter at jeg har spist. Da kommer avføringen ut i løpet av sekunder. Gjerne etterfulgt av kløe. Jeg har også tidvis en del kløe rund endetarmen, noe som også kan gi små sår. Behandler dette med salven Scheriproct (?) og da forsvinner symptomene etter få dager. Jeg spiser bra med frukt og grønnsaker, kornblandinger, lite kaffe, drikker mye vann, spiser bare kylling/fisk (ikke rødt kjøtt), tidvis noe gotterier/drops. Måteholden med alkohol (mest vin). Røyker ikke. Jeg trimmer/trener jevnlig. Er dette en normal tilstand? Hva kan jeg ev. gjøre for at avføringen skal bli fastere? 0 Siter
Gjest til deg Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Rug. Spis f.eks. Weetabix til frokost, eller grove knekkebrød/grovt brød. Det finnes noen små tynne rugknekkebrød (du finner dem sammen med knekkebrødene). Spis noe slikt hver dag!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.