Gå til innhold

medisiner


goete

Anbefalte innlegg

Finnes det noen medisiner som skjerper fokus/konsentasjon,bedrer hukomelse og erindringevne,virker inn på det kreative og skapende på en stimulerende måte,som er dempende på spenningene/energiene i kroppen,og en ikke blir trøtt og slapp av,men som gir energi.

Har hørt om:

deprenyl,

diapid,

hydergine,

pirecetam sammen med kolin.

Finnes det andre preparater som virker gunstig inn på dette området?

Er disse reseptbelagte?

Hvordan virker de inn på den psykiske struktur i henhold til angst og depresjoner?

Hvilke "type"-kategori medisiner er dette?

Har prøvd kurer med zoloft,seroxat,zyprexa,zeldox men de hjelper lite og "ingentig" på tilstanden.

Stesolid hjelper mot spenningene og demper energiene,men det er denne fjærnheten i hode.Som om erindringer,hukomelse,innlæringsevne,konsenteasjon,fokus,kunne resonere sammenhengende/reflektere uten å miste tråden surrer seg ihop og det blir fjærnt og "svart" i hode.Huske seg selv er ett hovedproblem,det er som det er svart.

Det er vel symptomene jeg beskriver,men for meg oppleves det mere som en stagnasjon.Som om det er sluttet å fungere slik som det fungerte før.

Skal ta en adhd test,venter på innkalling.

Ligner disse symptomene på adhd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

For meg kan det høres ut som mye rart...

*ADHD - ja.

* Borderline/Emosjonell Ustabil Personlighetsforstyrrelse -ja( kanskje spesielt den impulsive typen)

* Bipolar/Manisk Depressiv - kanskje?...

Med Vennlig Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...