Gjest maria84 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg er plaget av utslett rundt nesen. Det er rødt, og ser rett og slett ut som tørr hud, men det er ingen fuktighetskremer som hjelper. Samme type hadde jeg for ca 1 år siden, men da mest på haken, og også litt på overleppen. Jeg fikk antibiotikabehandling av lege, og problemet forsvant...men etter noen mnd kom det tilbake. Det klør ikke, men er bare plagsomt å se på.. Derfor gikk jeg igjen til en lege, men fikk høre at det kom av shampo (på nesen?? hallo?!) eller negelakk-kontakt..selv om jeg ikke bruker neglelakk! Hun sa at jeg skulle smøre området med hydrokortison, noe jeg har gjort i mange uker, uten resultat. noen forslag om hva det kan være, eller aller helst - hvordan jeg kan få det bort? På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114150-utslett-vmunn-nese-omr%C3%A5det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.