Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Min samboer plages med store magesmerter. Hun har vært til undersøkelse men det er ikke funnet noe som med sikkerhet kan forårsake disse.

Smertene kommer på høyre side av navelen. De øker i perioder, i løpet av siste måned har det 3 ganger vært slik at vi hadde måtte dra på legevakten. Da oppstår en form for rier, som kommer ca hvert 8 min, disse kan vare i flere timer før de avtar. Hun sier at hun har smerter hele tiden, men at det er noen dager i som er verre enn andre.Det gjør ondt når man trykker på et punkt litt høyre for navelen.

Har vært til undersøkelse, og da er det mulig de har funnet en forkalkning i bekkenet, men de var ikke sikre på at det var det som gir de store smertene. Har dere noen ideer på hva det kan være?

Hun har vært plaget med urinveisinnfeksjon i mange år. Hun er 24 år og ikke gravid..

Håper dere har noen gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114209-smerter-p%C3%A5-h%C3%B8yre-side-av-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Har hun fått undersøkt eggstokkene sine hos gynekolog? Tenkte og på blindtarmbetennelse men da blir man som regel kvalm og kaster opp og man har feber har jeg hørt. Og så har man jo eggløsning etc har hørt at det kan være smertefullt men ikke så voldsomt vondt som det høres ut at hun har kan jeg ikke tenke med at det er.

Lykke til, håper dere finner ut av det snart.

Mvh

Har hun fått undersøkt eggstokkene sine hos gynekolog? Tenkte og på blindtarmbetennelse men da blir man som regel kvalm og kaster opp og man har feber har jeg hørt. Og så har man jo eggløsning etc har hørt at det kan være smertefullt men ikke så voldsomt vondt som det høres ut at hun har kan jeg ikke tenke med at det er.

Lykke til, håper dere finner ut av det snart.

Mvh

Hei,

Takk for svaret. Hun har vært til gynekolog. Ingenting skal være galt med eggstokkene. Tror ikke det er eggløsning heller. Blintarm sjekket de på sykehuset, og det mente de bestemt at det ikke var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...