Gå til innhold

Diabetes og silikonpupper

Gjest Bergenserinne med små pupper...

Anbefalte innlegg

Gjest Bergenserinne med små pupper...

Hei!

Jeg er en jente på 20 år som har hatt diabetes siden jeg var 5 år. Jeg har hatt litt høyt blodsukker i disse årene, jeg skulle vært flinkere til å regulere dietten. Jeg røyker også.

Jeg er ganske kraftig bygd.

Er 1,70 høy og veier 70 kg.

Dessverre har jeg fått veldig små pupper fra naturen av, og jeg ønsker sterkt at de skal bli større.

Nå lurer jeg på om det er noen fare forbundet med å operere inn silikon på diabetes-pasienter?

Er saltsvannsproteser et

alternativ? Vil disse se like bra ut som silikon?

Er det mulig å få dekket en operasjon eller må dette gjøres ved en privat klinikk?

Jeg er fra Bergen, kan noen anbefale en klinikk?

Jeg lurer også på hvor mye en sånn operasjon koster?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114255-diabetes-og-silikonpupper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cerruti 1881

Hei!

Tror ikke det er noe problem at du har diabetes- Men snakk med kirurgen om det.

De fleste kirurger i Norge foretrekker silikon. Dette da det ikke er noe som tilsier at silikon er skadelig. Dessuten gir det et bedre kosmetisk resultat. Saltvannsprotesen har jo et skall av silikon...

At du får dekket dette, tviler jeg sterkt på. Tenk på hvor mange jenter i alle aldre som skulle ha dekket dette da... !

Privat, hvor nesten alle forstørrelser blir utført, ligger prisen på +/- 30.000.

Hei!

Jeg tviler på at silikon er skadelig for diabetikere. Men dette vet helt sikkert kirurgene.

Silikon føles og ser mer naturlig ut enn saltvannsproteser.

Jeg kan anbefale Plastikkirurgisk institutt utenfor Bergen, hvor jeg selv er blitt operert. Prisen er 25000 her.

Lykke til!

Gjest annette

Hei!

Tror ikke det er noe problem at du har diabetes- Men snakk med kirurgen om det.

De fleste kirurger i Norge foretrekker silikon. Dette da det ikke er noe som tilsier at silikon er skadelig. Dessuten gir det et bedre kosmetisk resultat. Saltvannsprotesen har jo et skall av silikon...

At du får dekket dette, tviler jeg sterkt på. Tenk på hvor mange jenter i alle aldre som skulle ha dekket dette da... !

Privat, hvor nesten alle forstørrelser blir utført, ligger prisen på +/- 30.000.

Jeg tror ikke det har noe å si at du er diabetiker.Men blodsukkeret bør nok være stabilt før du skal ta oprasjonen.Hvor mye pleier Hba1c`en din å ligge på?

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...