Åsemor Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Er det greit i 15.00-16.00-tida eller? Veit ikke om jeg får pcen min til å funke verken i dag eller i morgen, så jeg tror nesten at kommunikasjonen må skje på sms... Men jeg kan jo sende deg en melding i morgen når vi reiser, og hvis tre-fire tida ikke passer i det hele tatt, får du heller si fra Dritt å kjøpe ny pc når den ikke fungerer... Men vi snakkes!!! 0 Siter
Poetica Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Kan du sende meg mailadressen din? [email protected] 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. august 2003 Forfatter Skrevet 1. august 2003 Kan du sende meg mailadressen din? [email protected] Done! Har det skjedd noe eller? Eller... da hadde kanskje ikke du sitti her. Men du får si fra da *superspent* 0 Siter
Poetica Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Done! Har det skjedd noe eller? Eller... da hadde kanskje ikke du sitti her. Men du får si fra da *superspent* Neida, hun har rieaktivitet, men det ser ut til å ta tid. Jeg har sendt deg en mail! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.