Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg forstår at du er lei av å ha det vondt. Jeg tror jeg vet litt hvordan det er. Når jeg har mine verste peroder er jeg og drittlei av å ha det slik. Jeg vil bare dø for jeg vet ikke noen annen utvei for å få slutt på det. Blir så sliten av at det aldri går over. Og hver gang jeg har det bra går jeg bare og venter på neste nedtur. Du vet, vi har jo skrevet om det før. Men så vet jeg at det er mennesker her som trenger meg og som er glad i meg, og jeg vet at jeg ikke vil la dem se meg gå under. Jeg klarer ikke se det selv når jeg har det som verst, og da er det bra at andre kan se det for meg. Og sånn er det med deg også. Jeg er sikker på at det finnes flere mennesker rundt deg som bryr seg om deg og synes du er en flott jente. Og jeg ville ihvertfall blitt knust om du skulle gi opp. Men jeg forstår, jeg gjør det. Ta vare på deg selv, threzi. Du er så utrolig verdifull og ingen andre kan noensinne erstatte deg. Så stå på, jeg vet du kan klare det. Tenk på alle de mulighetene som kanskje ligger der fremme en plass. Gir du opp får du aldri sjansen til å oppleve dem. Det er tøft, jeg vet det. Men andre har klart det før oss, så hvorfor skal ikke vi klare det også? Nå snakker jeg visst nesten like mye til meg selv som til deg. Jeg kommer til å reise på ferie nå,så jeg blir borte i to uker. Så vær så snill å være her når jeg er tilbake igjen. Ok? Klem fra Anniken

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114315-kj%C3%A6re-threzi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...