Gå til innhold

Typisk!


ulva

Anbefalte innlegg

Er det ikke typisk! Har slitt meg gjennom tre ukers ferie, og så omsider skal jeg tilbake i terapi. Og så blir han syk! Ble temmelig frustrert på tirsdag da timen ble avlyst, og nå avlyste han neste også. Skulle visst ikke ha vært så snar med å si nei-takk til ny legetime hos fastlegen. Så må jeg pent slite med meg selv noen dager eller uker til. Det må være noe alvorlig - det er første gangen han er borte fra jobb på tre år. Så jeg bekymrer meg også. Kanskje han burde fortelle pasientene sine hva det er når han er syk? Slik at vi ikke engster oss unødvendig? Han kan jo ha fått SARS eller malaria for alt jeg vet; han reiser jo så mye! Nei, nå ble jeg litt slunken i nebbet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det ordner seg så du får komme i gang igjen med terapien.

Ikke bekymre deg, han kan jo ha fått influense eller noe.

Klem fra Ano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min psykiater brakk beinet for litt siden. De er ikke supermennesker! :)

Hvis det plager deg kan du sikkert ringe poliklinikken og høre om det er sannsynlig at han overlever..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uflaks!

Men selv folk som nesten aldri er borte fra jobben, kan være arbeidsuføre uten at det er noe alvorlig... (f.eks. ved "hekseskudd" i ryggen)

En annen mulighet er at han har sykdom i sin familie - av og til må man trå til forhold til gamle foreldre osv. osv.

Ingen grunn til å fantasere om det verste sånn i første omgang:-)

Du kan vel ringe fastlegen og be om en ekstra time - det kan jo hende at han har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eller no'

Hvorfor akkurat sars eller malaria? Da var det jo i tilfelle fint at du ikke kom i kontakt med ham på et par uker, for å se det positive i det i stedet for det negative :)

Skjønner godt problemet rundt ikke å ha behandlere og gode støttespillere i ferien. De aller fleste av oss går jo gjennom den perioden, enten vi vil eller ikke.

Tenk heller positivt. Han er snart på beina igjen :) Ring fastlegen og spør om du kan få laget en ny avtale i morgen.

Det meste ordner seg. Gjør det ikke det da? eh?

En ting er i hvertfall sikkert: Det blir som det blir, det gjør det alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke kontakte denne fastlegen du nevner og få en ny time hos han, forklar situasjonen for han.

Det kan jo være godt for deg å ha fått stukket innom en aldrig så liten tur hos et menneske som jobber innenfor helsevesenet, mens du venter på at psykiateren er disponibel!

Uansett så har du masse folk som tenker på deg her på forumet!

Ta vare på deg som best du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min psykiater brakk beinet for litt siden. De er ikke supermennesker! :)

Hvis det plager deg kan du sikkert ringe poliklinikken og høre om det er sannsynlig at han overlever..

Hm, ja, jeg kunne jo det :-)

Tror heller jeg venter til neste uke og ser om han er tilbake. Er han ikke det, ringer jeg fastlegen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg så du får komme i gang igjen med terapien.

Ikke bekymre deg, han kan jo ha fått influense eller noe.

Klem fra Ano

Ble bare så bekymret fordi han reiser så ofte. Og det er ganske mye rart man kan ta med seg hjem foruten suvenirer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...