Gå til innhold

Lurte på om en lege kunne svare på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest NodickNick

Hei. jeg har fått tak i noe som heter DNT, vet ikke helt hva forkortelsen står for men man skal vist gå ned noe jævelig i vekt av det og det er mange byggerte som har brukt det før. lurte på om noen kunne fortalt meg litt om dette hvis mulig fordeler og bakdeler. på forhånd takk

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, lege

Jeg kjenner ikke til dette.

Generellt er jeg svært skeptisk å bruke medikamenter du ikke vet hva inneholder. Raskt vekttap har også lite for seg. Det gir sjelden varig vekttap, men utløser motreaksjoner fra kroppen som gjør at vekten skyter til værs igjen etter kuren og stanser gjerne høyere enn det den opprinnelig startet på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...