threzi Skrevet 31. juli 2003 Skrevet 31. juli 2003 Uansett hvor mye jeg enn dusjer så blir jeg jo aldri ren. jeg vil være REN, men jeg er så SKITTEN at det er skremmende. Hvorfor kan jeg ikke bli ren sånn som alle andre?? 0 Siter
Gjest fubar Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 ...fordi det ikke er mulig å dusje innsiden av kroppen... 0 Siter
threzi Skrevet 1. august 2003 Forfatter Skrevet 1. august 2003 ...fordi det ikke er mulig å dusje innsiden av kroppen... du har rett fubar. skulle ønske det fantes en måte å bli ren innvendig på oxo. Men det gjør det jo ikke:( 0 Siter
lillemej Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 men DU ER ren! intet utenifra kan gjøre ett menneske skittent. Du er fremdeles en prinsesse, -en ekte en! 0 Siter
threzi Skrevet 2. august 2003 Forfatter Skrevet 2. august 2003 men DU ER ren! intet utenifra kan gjøre ett menneske skittent. Du er fremdeles en prinsesse, -en ekte en! tusen takk for det fine svaret:)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.