Gå til innhold

mette.marit i bikini

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Märtha blir lubben så fort hun ikke passer seg. Hun er slank kun i korte perioder. Tipper at hun ender opp som en fleskediger kjerring hvis hun ikke vokter matinntak og trening som bare det.

Så jeg vil ikke tro vi får se så magne bikinibilder av Märtha. Hun er nok smertelig klar over sin 'begrensning' på det kroppslige plan. Det er jo lett å være slank når en er nyforelsket. Det vet alle med legning for å legge på seg. Men bare vent.....

Har samme kroppstype selv (litt for kraftig bygd), så jeg kan heller ikke bli slank og smekker forever. Men JEG kanheldigvis være i fred med mine ekstra kilo. Det kan ikke Märtha stakkars. Misunner henne ikke.

Og en behøver ikke mer enn et gløtt for å se at dama har lagt seg ut noen kilo etter svangerskapet. De fleste blir slanke raskt hvis de er velsignet med slike kroppsgener. Hos Märtha ser det ut til å ha festet seg et lite ekstra spekklag. Noen synes det er pent, men selv så synes jeg det blir litt for lubbent. Sikkert fordi jeg er for lubben selv, og derfor har et slankt ideal. Kraftig kroppsbygning ER dessverre ikke veldig kvinnelig. Blir fort veldig lite sexy ved noen kilo for mye. Dessverre.

Det er jo ikke så lenge siden hun fødte, så da kan man ikke forvente at hun har mistet alle kiloene allerede.

Hun er litt kraftig, men ikke mye.

Når man tar bildet sånn halvveis fra siden får de aller fleste litt bulemage. (Man blir vel ikke synlig gravid etter 3 måneder?) Men jeg kan ikke skjønne at hun ser dvask ut. Hvor er hun dvask?

Er enig i det med holdningen, men bortsett fra det er min mening om MM at utseendet hennes er bra. Det er utstråling, sjarm og personlighet som mankerer.

Hun er kjedelig og intetsigende. Helt uten appell.

Hun mangler svungen Babette :)

Märtha blir lubben så fort hun ikke passer seg. Hun er slank kun i korte perioder. Tipper at hun ender opp som en fleskediger kjerring hvis hun ikke vokter matinntak og trening som bare det.

Så jeg vil ikke tro vi får se så magne bikinibilder av Märtha. Hun er nok smertelig klar over sin 'begrensning' på det kroppslige plan. Det er jo lett å være slank når en er nyforelsket. Det vet alle med legning for å legge på seg. Men bare vent.....

Har samme kroppstype selv (litt for kraftig bygd), så jeg kan heller ikke bli slank og smekker forever. Men JEG kanheldigvis være i fred med mine ekstra kilo. Det kan ikke Märtha stakkars. Misunner henne ikke.

Og en behøver ikke mer enn et gløtt for å se at dama har lagt seg ut noen kilo etter svangerskapet. De fleste blir slanke raskt hvis de er velsignet med slike kroppsgener. Hos Märtha ser det ut til å ha festet seg et lite ekstra spekklag. Noen synes det er pent, men selv så synes jeg det blir litt for lubbent. Sikkert fordi jeg er for lubben selv, og derfor har et slankt ideal. Kraftig kroppsbygning ER dessverre ikke veldig kvinnelig. Blir fort veldig lite sexy ved noen kilo for mye. Dessverre.

Syns Märtha er langt penere enn Mette Marit er jeg da.. Hun stråler med hele seg.

Så antallet kilo hos henne syns i alle fall jeg er helt uinteressant.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...