wizwazwoz Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars 5 minutes ago, psykedeliker said: Ja, men for å få manusfolkene til å innrømme at det finnes flere alternativer enn bare de to som står i manus må man spille den rollen man er tildelt. Dette manus-greiene dine forstår jeg ikke hva er. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars wizwazwoz skrev (Akkurat nå): Dette manus-greiene dine forstår jeg ikke hva er. Det er ikke mine greier, men referert til bl.a. her: https://www.nrk.no/ytring/nar-verden-feirer-1.17678114 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars psykedeliker skrev (2 minutter siden): Det er ikke mine greier, men referert til bl.a. her: https://www.nrk.no/ytring/nar-verden-feirer-1.17678114 Ikke alle følger manus nei og det er helt greit. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Hele tiden og alle er heldigere. Anonymkode: aac5b...1f5 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars (endret) 9 hours ago, psykedeliker said: Det er ikke mine greier, men referert til bl.a. her: https://www.nrk.no/ytring/nar-verden-feirer-1.17678114 Jeg skjønner hva du mener med "manus" men jeg syns du er vanskelig. Det går helt fint an å skape seg sin egen identitet og rolle og tre ut av det som har skjedd og blitt pålagt en. Det kan være en lang og møysommelig jobb ja, men det er mulig. Endret 17. mars av wizwazwoz skrivefeil 0 Siter
psykedeliker Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars wizwazwoz skrev (28 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener med "manus" men jeg syns du er vanskelig. Det går helt fint an å skape seg sin egen identitet og rolle og tre ut av det som har skjedd og blitt pålagt en. Det kan være en lang og møysommelig jobb ja, men det er mulig. Hysj! 🤐 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars 4 minutes ago, psykedeliker said: Hysj! 🤐 Gjør hva du vil, det går først og fremst utover deg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars Jeg sammenligner ikke meg med andre, har nok med meg selv og det tror jeg andre har og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars stjernestøv skrev (31 minutter siden): Jeg sammenligner ikke meg med andre, har nok med meg selv og det tror jeg andre har og. Så bra. Kanskje jeg tenkte at det var litt vanligere å sammenligne seg selv med andre enn det er. Anonymkode: ca329...1b8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra. Kanskje jeg tenkte at det var litt vanligere å sammenligne seg selv med andre enn det er. Anonymkode: ca329...1b8 Ja tror ikke det er så vanlig i grunn men kan hende ungdommer gjør det og føler på mye press, tror kanskje det er sånn for dem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja tror ikke det er så vanlig i grunn men kan hende ungdommer gjør det og føler på mye press, tror kanskje det er sånn for dem. Ja, de ser mye på influensere, tiktok osv. Jeg sammenligner meg så mye at det opprettholder depresjonen min. Anonymkode: ca329...1b8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, de ser mye på influensere, tiktok osv. Jeg sammenligner meg så mye at det opprettholder depresjonen min. Anonymkode: ca329...1b8 ser du på det? Uff ikke bra for deg det da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars stjernestøv skrev (8 minutter siden): ser du på det? Uff ikke bra for deg det da. Nei, jeg ikke på det. Ungdommer gjør. Jeg er i 40-årene. Jeg sammenligner meg med naboer, venner, kollegaer osv. Jeg har veldig lavt selvbilde. Anonymkode: ca329...1b8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg ikke på det. Ungdommer gjør. Jeg er i 40-årene. Jeg sammenligner meg med naboer, venner, kollegaer osv. Jeg har veldig lavt selvbilde. Anonymkode: ca329...1b8 Bra du ikke gjør det da. Tror det er sunt å gi litt faen i det selvbilde når man er godt voksen, det er bare en av deg og det er ganske unikt i denne verden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars stjernestøv skrev (4 minutter siden): Bra du ikke gjør det da. Tror det er sunt å gi litt faen i det selvbilde når man er godt voksen, det er bare en av deg og det er ganske unikt i denne verden. Jo takk for det. Jeg tror mye av det handler om at jeg er overvektig. Anonymkode: ca329...1b8 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo takk for det. Jeg tror mye av det handler om at jeg er overvektig. Anonymkode: ca329...1b8 Ok jeg sliter med det selv men akkurat nå gir jeg faen, måtte til og med vise magen min til en lege i dag. Brydde meg ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja, de ser mye på influensere, tiktok osv. Jeg sammenligner meg så mye at det opprettholder depresjonen min. Anonymkode: ca329...1b8 Hvorfor fortsetter du å se på slike når det bare drar deg ned? Anonymkode: c5063...94b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jo takk for det. Jeg tror mye av det handler om at jeg er overvektig. Anonymkode: ca329...1b8 Og det er mange som er overvektige, det finnes alltid større og mindre folk. 0 Siter
laban Skrevet 17. mars Skrevet 17. mars stjernestøv skrev (29 minutter siden): måtte til og med vise magen min til en lege i dag. Brydde meg ikke. Husk at helsepersonell har sett absolutt alt. Man må ha en ekstremt spesiell mage for at de skal legge merke til den 🤭 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.