Gå til innhold

Hvor mye sammenligner du deg med andre?

Anbefalte innlegg

wizwazwoz
Skrevet
5 minutes ago, psykedeliker said:

Ja, men for å få manusfolkene til å innrømme at det finnes flere alternativer enn bare de to som står i manus må man spille den rollen man er tildelt.

Dette manus-greiene dine forstår jeg ikke hva er.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hele tiden og alle er heldigere. 

Anonymkode: aac5b...1f5

Skrevet

Orker ikke sammenligne meg med andre. 

wizwazwoz
Skrevet (endret)
9 hours ago, psykedeliker said:

Det er ikke mine greier, men referert til bl.a. her: https://www.nrk.no/ytring/nar-verden-feirer-1.17678114

Jeg skjønner hva du mener med "manus" men jeg syns du er vanskelig. Det går helt fint an å skape seg sin egen identitet og rolle og tre ut av det som har skjedd og blitt pålagt en. Det kan være en lang og møysommelig jobb ja, men det er mulig. 

Endret av wizwazwoz
skrivefeil
psykedeliker
Skrevet
wizwazwoz skrev (28 minutter siden):

Jeg skjønner hva du mener med "manus" men jeg syns du er vanskelig. Det går helt fint an å skape seg sin egen identitet og rolle og tre ut av det som har skjedd og blitt pålagt en. Det kan være en lang og møysommelig jobb ja, men det er mulig.

Hysj! 🤐

wizwazwoz
Skrevet
4 minutes ago, psykedeliker said:

Hysj! 🤐

Gjør hva du vil, det går først og fremst utover deg selv. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg sammenligner ikke meg med andre, har nok med meg selv og det tror jeg andre har og. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (31 minutter siden):

Jeg sammenligner ikke meg med andre, har nok med meg selv og det tror jeg andre har og. 

Så bra. Kanskje jeg tenkte at det var litt vanligere å sammenligne seg selv med andre enn det er.

Anonymkode: ca329...1b8

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bra. Kanskje jeg tenkte at det var litt vanligere å sammenligne seg selv med andre enn det er.

Ja tror ikke det er så vanlig i grunn men kan hende ungdommer gjør det og føler på mye press, tror kanskje det er sånn for dem. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja tror ikke det er så vanlig i grunn men kan hende ungdommer gjør det og føler på mye press, tror kanskje det er sånn for dem. 

Ja, de ser mye på influensere, tiktok osv. Jeg sammenligner meg så mye at det opprettholder depresjonen min.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, de ser mye på influensere, tiktok osv. Jeg sammenligner meg så mye at det opprettholder depresjonen min.

ser du på det? Uff ikke bra for deg det da. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

ser du på det? Uff ikke bra for deg det da. 

Nei, jeg ikke på det. Ungdommer gjør. Jeg er i 40-årene. Jeg sammenligner meg med naboer, venner, kollegaer osv. Jeg har veldig lavt selvbilde.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg ikke på det. Ungdommer gjør. Jeg er i 40-årene. Jeg sammenligner meg med naboer, venner, kollegaer osv. Jeg har veldig lavt selvbilde.

Bra du ikke gjør det da. Tror det er sunt å gi litt faen i det selvbilde når man er godt voksen, det er bare en av deg og det er ganske unikt i denne verden. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Bra du ikke gjør det da. Tror det er sunt å gi litt faen i det selvbilde når man er godt voksen, det er bare en av deg og det er ganske unikt i denne verden. 

Jo takk for det. Jeg tror mye av det handler om at jeg er overvektig.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok jeg sliter med det selv men akkurat nå gir jeg faen, måtte til og med vise magen min til en lege i dag. Brydde meg ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvorfor fortsetter du å se på slike når det bare drar deg ned?

Anonymkode: c5063...94b

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Og det er mange som er overvektige, det finnes alltid større og mindre folk. 

Skrevet
stjernestøv skrev (29 minutter siden):

måtte til og med vise magen min til en lege i dag. Brydde meg ikke.

Husk at helsepersonell har sett absolutt alt. Man må ha en ekstremt spesiell mage for at de skal legge merke til den 🤭

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...