Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huhei!

Longlong time!

God sommer til deg også!

Ja, jeg er aldri her inne lenger jeg. Det går helt fint det, enda så avhengig jeg en gang var. Tenkte jeg skulle ta en lite gjesteopptreden nå, bare for å se om det var noe liv. Ser at de har tapt seg noe. :o)

Håper du har det riktig bra, BB!

Ja, jeg er aldri her inne lenger jeg. Det går helt fint det, enda så avhengig jeg en gang var. Tenkte jeg skulle ta en lite gjesteopptreden nå, bare for å se om det var noe liv. Ser at de har tapt seg noe. :o)

Håper du har det riktig bra, BB!

pass deg, noen få trykk til så er du hekta igjen!!! ut i solen, opp i trærne!

Annonse

Håper det står bra til, det er kjempelenge siden sist nå.

Nå er det ikke lenge før babyen til LMB kommer, litt før tida, men likevel. :o))

Hyggelig å høre :)

Du får hilse henne, ønske henne lykke til med fødselen og fortelle henne fra meg at det faktisk ikke er så vondt som de skal ha det til, selv om man av en eller annen grunn tror det mens galskapen står på som verst :)

Hyggelig å høre :)

Du får hilse henne, ønske henne lykke til med fødselen og fortelle henne fra meg at det faktisk ikke er så vondt som de skal ha det til, selv om man av en eller annen grunn tror det mens galskapen står på som verst :)

Og dette vet du av erfaring? *rister oppgitt på hodet*

Er ikke ofte her lenger, men ser innom en gang i blant. Send en mail om du får tid og lyst en dag da, så jeg får høre hvordan det står til der nede! Jeg har ikke adressen din nå, etter at laptop'en min streiket... det er bare de som har sendt meg mail jeg har oversikt over...

Håper alt er bra med deg! Ha en riktig god sommer videre!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...