Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marial
Skrevet

Jeg har ett kjempestort problem. Jeg har utrolig mye kroppshår. Eller jeg vil heller kalle det dun. Men problemet er at hårdunene er SVARTE! Altså jeg har synlige svarte dun på magen, brystene skuldrene, overarmene, ryggen, rompa og lårene. HVA SKAL JEG GJØRE? Er blek i huden så det synes jo ENDA mer da. Har vært i sola, og da har hårene på skuldrene blitt lyse (bleket), men dette går jo bort etter bare noen uker. Har prøvd blekningsmidler for kroppshår, men etterhvert blir de svarte igjen. Jeg kan jo ikke fjerne ALT heller. Jeg er SÅ lei av å fjerne hele tiden. Men hvis man tar laser, blir dette PERMANENT borte? Vil ikke tenke på hvor MYE jeg måtte ha betalt for å fjerne alt sammen! Jeg trenger virkelig hjelp. =(

Fortsetter under...

• 11 måneder senere...
Skrevet

Få legen til å skjekke hormonnivået.

Ja legen skjekket det å det var helt normalt. Saken er at jeg har ikke mye hår på kroppen i det heletatt,bare at dunet er mørkt. Tror ikke jeg kan gjøre noe med det desverre, ikke at det synes så mye akkurat,men hadde bare vært fint å bli helt kvitt det=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...