AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar K 30åra. Må bruke musklene aktivt for å få tisset. Kommer en liten strøm urin i løpet av hvert muskeltak. Kjennes ikke normalt ut å måtte bruke muskler der nede aktivt på den måten. Er nesten litt støl på kvelden i dag. Bare vært i dag og i går så tar det ikke så tungt ennå, men hvem har opplevd dette og kan gi tips? Anonymkode: b1384...6f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar Forstørret prostata kanskje. Sjekk hos lege. Anonymkode: d102a...6a0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forstørret prostata kanskje. Sjekk hos lege. Anonymkode: d102a...6a0 En kvinne har ikke prostata. Men bør sjekke hos lege ja. Anonymkode: ce92d...cdf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En kvinne har ikke prostata. Men bør sjekke hos lege ja. Anonymkode: ce92d...cdf Så ikke k`en Anonymkode: d102a...6a0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En kvinne har ikke prostata. Men bør sjekke hos lege ja. Anonymkode: ce92d...cdf AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så ikke k`en Anonymkode: d102a...6a0 Stemmer. Har ingen prostata. Men jeg googlet litt. Kan være uregelmessig kosthold. Må trolig drikke mer. Anonymkode: b1384...6f8 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): K 30åra. Må bruke musklene aktivt for å få tisset. Kommer en liten strøm urin i løpet av hvert muskeltak. Kjennes ikke normalt ut å måtte bruke muskler der nede aktivt på den måten. Er nesten litt støl på kvelden i dag. Bare vært i dag og i går så tar det ikke så tungt ennå, men hvem har opplevd dette og kan gi tips? Anonymkode: b1384...6f8 Jeg ville ikke ha ventet i altfor mange dagene før jeg ev. kontaktet en lege om dette fortsetter. Det å måtte presse så mye for å få tømt blæren, ville jeg ha tatt på alvor. Legen kan f.eks. enkelt undersøke vha. ultralyd om du har igjen litt rester av urin i blæren. Resturin kan føre til UVI. Et lite konkret tips her og nå som jeg selv brukte: la noe vann renne. Noen kan opplever det er enklere å få i gang tissingen med en slik bakgrunnslydl. Kanskje tenke igjennom for deg selv: begynt på nye medisiner? Vært belastning/skjedd mye nytt i livet? Jeg opplevde at det var vanskelig å tisse, i tenårene, og senere som voksen. Sykehusene er i dag flinke til å utrede. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Har du begynt på noen nye medisiner? Noen medisiner har dette som bivirkning. Anonymkode: 0798c...dcf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. februar Skrevet 9. februar Har brukt vanndrivende og lakserende om hverandre. Var kanskje dehydrert. Er helt ok i dag. Anonymkode: b1384...6f8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.