pingla Skrevet 2. august 2003 Skrevet 2. august 2003 trenger en skulder i kveld.. bare en trygg en.. noen som er der slik at jeg kanskje føler meg trygg nok til å sove.. en liten klem kanskje.. verden er litt sånn der skummel fortiden.. -ingenting er umulig, det umulige tar bare lenger tid.. 0 Siter
girlunknown Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Håper at du fikk sove til slutt. Det er en trygg skulder her når du måtte trenge det. 0 Siter
Gjest dukkelise Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 har blitt ny dag,men skuldra mi er hre vennen... Glad i deg go jenta.. 0 Siter
natolars Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Du kan få låne BEGGE skuldrene mine...! :-) *klem* til du Mvh 0 Siter
Gjest dukkelise Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Du kan få låne BEGGE skuldrene mine...! :-) *klem* til du Mvh flott natolars!! Gir deg en klem jeg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.