Gå til innhold

Test av evt. smitte

Anbefalte innlegg

Gjest lei av skraping
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har noe kjennskap til den gratis klinikken i Oslo for testing av kjønssykdommer?

Bruker de kun den grusomme "skrape-testen" eller har de begynt med urinprøve også??

Koster jo svin å gå til legen hver gang for å teste seg....

Fortsetter under...

Skrevet

Så vidt jeg har forstått så bruker de q-tipsmetoden på Olafiaklinikken.

For øvrig er det kanskje på tide å begynne og bruke kondom dersom du sjekker deg så ofte for kjønnssykdommer at dette er i ferd med å ruinere deg.

Skrevet

Olafiaklinikken er veldig bra! Alt du må gjøre til gjengjeld (siden det er gratis og diskret), er å svare på et spørreskjema.

Skrevet

Olafiaklinikken er veldig bra! Alt du må gjøre til gjengjeld (siden det er gratis og diskret), er å svare på et spørreskjema.

Men bruker de kun Q-tips, eller er det mulig å ta urinprøve..?

• 3 uker senere...
Skrevet

Så vidt jeg har forstått så bruker de q-tipsmetoden på Olafiaklinikken.

For øvrig er det kanskje på tide å begynne og bruke kondom dersom du sjekker deg så ofte for kjønnssykdommer at dette er i ferd med å ruinere deg.

Hvilke steder er det HELT sikkert at dem bruker urinprøve? jeg vil også ta en slik test nå...men vil bare ta urinprøve.

Skrevet

Hvilke steder er det HELT sikkert at dem bruker urinprøve? jeg vil også ta en slik test nå...men vil bare ta urinprøve.

Har du mistanke om klamydia bør du ikke være så feig og pysete at du ikke tør å ta en klamydiatest, om det skulle vise seg at din lege tar den "ubehagelige" varianten.

Det er over på noen få øyeblikk, ikke farlig i det hele tatt. Gutter flest overdriver nok hvor vondt det er, en kamerat av meg sier at det er mye verre til de andre kameratene sine enn han sier til meg, noe jeg tror er ganske typisk.

Annonse

Skrevet

Jeg er litt usikker på hvorfor du spør meg om dette.

Jeg har ikke som vane å frekventere diverse legekontorer i Norge for å teste ut deres klamydiarutiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...