Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært røykfri i 4 uker,med easywaymetoden,og det har gått tilsynelatende bra.jeg har ikke hatt så godt humør som alle snakker så mye om men er ihvertfall ute av den fysiske trangen til røyk.Mitt problem er at jeg har blitt så ille deppa og sårbar.Skjønner ikke hvorfor og klarer ikk sette ord på det.Kan det ha noe med at hjernevaskingen ikke er helt borte?.Føler at jeg ikke takler hverdagen min så veldig bra nå.Har mann og to barn som er helt frustrert over mors ustabilitet.Føler meg velgig nedfor i hytt og pine og har bare lyst til å gråte.Det eneste jeg vet er at jeg ikke må ta meg en røyk for da har jeg ødelagt alt jeg harjobbet for.Jeg synes det er helt fint å leve uten røyken ogHar begynt å sykle og trimme.Er jeg på vei til å bli i psykisk ubalanse?Håper noen kan svare en nybegynner i ikke røykerverden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114657-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...