Gå til innhold

utslett over hele kroppen!!

Anbefalte innlegg

JEg har fått et rart utslett over hele kroppen, det er masse små prikker som klør. det er mer noen steder enn andre. Har vært i syden i 2 uker, og da fikk jeg ikke noe sånn, og har aldri fått det før, men var på båttur 2 uker etter det og smørte meg iinn med solfaktor 15, og ble ikke solbrent og fikk ikke soleksem da heller. Men dt kom over natta en dag etter jeg var på båttur. kan det være soleksem??eller en allergisk reaksjon? jeg har ikke spist noe uvanlig som jeg ikke pleier å spise. Hva kan det være??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114663-utslett-over-hele-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg tror du har fått elveblest jeg. Det kan nemlig bryte ut ved ekstrem kulde og ekstrem varme. Du har kanskje svettet mye også i det siste.

Jeg fikk det med motsatt fortegn, var ute i -20 grader en vinter og såg ikke ut når jeg kom inn i varmen igjen.

Smør deg inn med kløestillende salve så går det nok over på ett par tre dager.

Sympatiklem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...