Rakel03 Skrevet 3. august 2003 Skrevet 3. august 2003 Hei! Jeg er ei 18 år gammel jente som er veldig plaget med kviser og uren hud. Har prøvd alt av kremer, tetracykliner, kombinert med behandling hos hudpleier og gode renseprodukter fra MD formulation hjemme. Nå har jeg gitt p-pillen yasmine en sjans, men har enda ikke merket noen forbedring i huden. Etter å ha brukt p-pillen i ca. 3 uker følte jeg at jeg var blitt litt bedre i huden, men nå, etter å ha brukt p-pillen i 3 mnd, føler jeg at jeg ser verre ut enn noen gang. Jeg har fått et skikkelig "kviseutbrudd" i ansiktet, og det er store vonde byller som etterhvert går over til sår. Legen min fortalte meg at jeg ikke ville bli verre i huden ved bruk av yasmin p-pille.... men som oftest blir man vel verre før man blir bedre?! Eller? Jeg håper og tror det er det som skjer med meg nå... at dette bare er en "opprensing" før huden blir bedre. Jeg har ikke fått noen bivirkninger ved bruk av denne p-pillen. Lurer på om det er andre der ute som har erfaringer med p-piller i forbindelse med å redusere uren hud og kviser. Blir takkenemlig for alle erafinger og råd! På forhånd takk! Mvh. ei jente som er lei av å tenke på "problemhuden" sin. 0 Siter
vimma Skrevet 11. august 2003 Skrevet 11. august 2003 jeg kjenner meg så godt igjen at det gjør vondt. det eneste som har hjelpt meg er p-pillene Diane og i ettertid Trionetta.du kan bare slutte å bruke penger på ansiktsbehandling og kremmer. kviser er oftest hormonell ubalanse og kan bare behandles med hormonmedisiner. du kan likegjerne vaske huden bare med vann og dove.da skader du i hvertfall ikke huden slik du gjør med alle produktene som inneholder alkohol. så konklusjonen er: prøv p-pillen diane og slutt å bruke renseprodukter med alkohol.heller bare vann. og hold deg unna mat med sukker. drikk mye vann for å rense blod og lymfe. føler med deg. dette har hjulpet meg. har endelig beg å leve igjen. viv 27 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.