nilleliten Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Av og til....uten at jeg kan finne noen sammenheng, er det akkurat som om jeg får en kvalmende følelse i brystet...Det er over på et pan sekunder, og det er akkurat som om noe "drar" i spiserøret......Har hatt dette en tid, og det var ikke før inntil noen uker siden at jeg tilfeldigvis satt med fingrene på halsen da det skjedde igjen, og jeg kjente at hjertet hoppet over et slag.....Hva i all verden kan det være? Det virker jo ikke bra at hjertet hopper over et slag bare sånn uten videre....?? Håper noen kan svare.... 0 Siter
Gjest shanghai Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Det er ganske vanlig at hjertet av og til går litt i utakt, og at det hopper over et slag, eller at det slår noen ekstraslag. Dette kan være helt ufarlig - men det kan også være symptomer på WPW syndrom (som ikke er veldig farlig, men som er litt ubehaglig.) Kanskje du bør gå til legen å få tatt et EKG for å se om du har en ekstra ledning i hjertet ditt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.