magnolia Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Jeg og min samboer skal samle litt folk til vorspiel i forbindelse med at vi begge har hatt bursdag. Har liten plass, og har derfor ingen mulighet til å servere mat som krever sitteplasser. Tenkte jeg kanskje kunne lage noe spennende snacks eller kanskje by på noe godt å drikke? Gode forslag mottas med takk 0 Siter
Prozak Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Velkomstdrink: 50/50 brandy/musserende vin. "................" 0 Siter
Gjest malun Skrevet 4. august 2003 Skrevet 4. august 2003 Kjøp parmesan-ost i stenger. Skjær tynne skiver av den og legg på bakepapir i ovenen (gjerne med grill-element) noen få minutter. Kjøl ned, og du har deilig parmesan-chips som snacks. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Velkomstdrink: 50/50 brandy/musserende vin. "................" Stå-mat? Jeg serverer da grønnsaker skåret opp i stenger (gulrot, blomkål, selleri, kålrabi og ellers alt som kan spises rått) og lager 3-4 forskjellige dip'er. Sånne du bruker til potetgull. Det funker bra. Til drikke kan du lage et par store omganger av daquiri- en veldig bra sommerdrink. Masse isbiter, frisk frukt (jordbær, eller ananas, fersken/ vannmelon/ kiwi- bare fantasien begrenser) en god dæsj sitron (for at den ikke skal skille seg) og ROM selvfølgelig (Kan lages uten også da). Dette kjører du på full guffe i kjøkkenmaskinen (bruk knivbladene) til alt ser ut som slush! Digg. 0 Siter
snilen Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 hjemmelaget guacamole er vannvittig godt!!! ellers er jo sushi spennende, men jeg vet ikke om jeg ville turt å lage det selv. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. august 2003 Skrevet 5. august 2003 Stå-mat? Jeg serverer da grønnsaker skåret opp i stenger (gulrot, blomkål, selleri, kålrabi og ellers alt som kan spises rått) og lager 3-4 forskjellige dip'er. Sånne du bruker til potetgull. Det funker bra. Til drikke kan du lage et par store omganger av daquiri- en veldig bra sommerdrink. Masse isbiter, frisk frukt (jordbær, eller ananas, fersken/ vannmelon/ kiwi- bare fantasien begrenser) en god dæsj sitron (for at den ikke skal skille seg) og ROM selvfølgelig (Kan lages uten også da). Dette kjører du på full guffe i kjøkkenmaskinen (bruk knivbladene) til alt ser ut som slush! Digg. Svar nå vedkommende som spurte da, og ikke meg :-) "............" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.