Gå til innhold

er for snar

Anbefalte innlegg

Gjest dukkelise

Ja,det jeg mener er att jeg er for snar å ta innover meg ting.

I går skrev ulva som har en felles skejbne som mange av oss her inne.Hun fikk mange svar,og det ble diskusjon.

Det som er att jeg blir så lei meg når noen mennesker virkelig har det syn att ossmed problemer ikke dugr som mødre for våre barn.

Jeg har slitt,jeg har grått,jeg har kjempa,jeg har holdt meg til livet,jeg har ledd,jeg har stått på som en tiger for mine to.Min selvtilitt har aldri vært særlig,men på ett eneste om råde har jeg følt meg trygg,og det er att jeg har klart å ta godt vare på mine barn.Gidd dem alt hva ett barn trenger for å vokse opp til ett rtygt harmonisk barn.jeg har ikke overført mine redsler på de,min angst for ting,mine problemer.

Jeg har til og med jobba med onger i 6 år.Små onger,og jeg har aldri,og jeg mener ALDRI hørt verken voksne eller barn klage på meg.Sint for de jeg har andre meninger enn de,mne ikke klage på meg som person og oppdrager.

Jeg har til stadighet huset fult av onger.Selv har jeg bare to.Hvorfor er huset så fult til stadighet om jeg er så håpløs da???

Faen så forbanna og frustret jeg ble etter ord i går...Faen!!

Hilsen meg som føler meg som en god mor,men som lar meg for lett såre og tråkke på...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114841-er-for-snar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

Forstår at du reagerte på noen av svarene, dukkelise. Jeg gjorde også det, og flere andre også.

Er ikke lett å ikke la ting gå innover seg.

Skulle jo aldri latt meg såre av det spes shandy skrev.

Er både godt og vondt flere har det som meg vennen.Man er ikke så 'pussig i hode' da.

Hennes første innlegg var ikke langt,men så fult av sårende ord tror jeg neimen jeg aldri har funnet.Jeg blir så usigelig lei meg av att hun med sånn uviten,for det må være uviten som gjør hun får seg til å skrive sånt.

hva gjør henne til så mye mere perfekt enn oss da vel??

Nei girlunknow...vi er nok mye bedre mødre for våre barn enn sånne uvitende mennesker.Vi og alle de andre her inne som sliter.

hils mann og barn da vel..

kos fra meg bare..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114841-er-for-snar/#findComment-687797
Del på andre sider

Skulle jo aldri latt meg såre av det spes shandy skrev.

Er både godt og vondt flere har det som meg vennen.Man er ikke så 'pussig i hode' da.

Hennes første innlegg var ikke langt,men så fult av sårende ord tror jeg neimen jeg aldri har funnet.Jeg blir så usigelig lei meg av att hun med sånn uviten,for det må være uviten som gjør hun får seg til å skrive sånt.

hva gjør henne til så mye mere perfekt enn oss da vel??

Nei girlunknow...vi er nok mye bedre mødre for våre barn enn sånne uvitende mennesker.Vi og alle de andre her inne som sliter.

hils mann og barn da vel..

kos fra meg bare..

Jeg skal hilse til min kjære når han kommer hjem. Han er på jobb nå. Barnet sover for øyeblikket, men er forkjølet og grinete som fy. Det er nesten til å gå på veggene av, er sliten for tiden og tåler lite. Lengter til min kjære kommer hjem fra jobben.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114841-er-for-snar/#findComment-688108
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...