Gjest Liza i London Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Takk for hilsen på psyk.forum. jeg tenker ofte på deg/ dere og på hvordan det går. Vi har det bra. Menneskesinnet fungerer vel som naturen ellers, mørke og lys skifter, etter den lange frosten kommer lysere dager. Det fortvilte savnet erstattes nå mer av takknemmelighet over det som var. Håper/ tror jeg er blitt en bedre terapeut etter å kjent og gjennomlevd "det umulige" Ellers smelter vi her, i godt over 30 grader. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114901-frosken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Du er dannet du - lager egen tråd på meldinger i stedet for å rote til på psyk.forum ! Vi forsøker å ta vare på alt det som er bra. Har hatt en fin ferie, men kom hjem til det vanlige rotet mht helsevesenet. Tror vi har trukket vinnerloddet mht antall episoder som viser hvor dysfunksjonelt helsevesenet er i forhold til komplekse tilstander. (Mannen min var innkalt til operasjon, avklart på forhånd med seksjonsoverlegen. Legges inn mandag - alle forundersøkelser går greit - men på torsdag morgen kommer kirurgen som hadde ansvar for operasjonenene dagen etter og avlyser alt fordi han mente det var for risikabelt. Han reserverte seg på "personlig grunnlag" - og var ikke åpen for noen diskusjon... (og hadde ikke sett i journalen før torsdag morgen.) Bra bruk av helsevesenets penger samt fin avslutning på en oppbyggende ferie ...) Innimellom blir jeg ganske lei! Jeg tror også at du har blitt en bedre terapeut - du har sikkert fått tilgang til nyanser av følelser? Den beste hjelpen mannen min får er det hunden vår som står for:-) (også meg dah...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114901-frosken/#findComment-689958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.