Gå til innhold

For første gang i verdenshistorien...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig i bunn og grunn, men det hjelper vel ikke på selvtilliten hennes å få oppslag på første sida om holdningen sin..

Det er jeg enig i,det hjelper nok ikke på holdningen hennes det,

Tvert imot tror jeg sånne overskrifter er nedbrytende for selvbildet hennes.

Gjest gudbedre

Det er jeg enig i,det hjelper nok ikke på holdningen hennes det,

Tvert imot tror jeg sånne overskrifter er nedbrytende for selvbildet hennes.

Stakkars lille jenta, ja, syns pressen skal slutte å ta bilder av henne, og fortelle om henne.

Hallo!

Den stakkars lille jenta med dårlig selvbilde er NORGES KRONPRINSESSE !!!!

Hun skal representere Norge, om hun har aldri så dårlig selvtillit så får hun tåle at pressen skriver om henne. Hun burde da ha de beste forutsetninger for å få all den oppbacking som er nødvendig for å bedre selvbildet sitt.

Gjest sluffy

Stakkars lille jenta, ja, syns pressen skal slutte å ta bilder av henne, og fortelle om henne.

Hallo!

Hun skal representere Norge, om hun har aldri så dårlig selvtillit så får hun tåle at pressen skriver om henne. Hun burde da ha de beste forutsetninger for å få all den oppbacking som er nødvendig for å bedre selvbildet sitt.

Helt enig!!

Hun må skjerpe seg, evt gå på kurs, det har hun vel råd til :P

Annonse

Ja, det er jo mye viktigere å fokusere på slike viktige ting istedenfor å diskutere filleting, slik som Mette-Marits rolle i monarkiet, hvordan kan hun på en best mulig rolle representere oss.... osv.

Journalismen, og konsumentenes ukritiske lesning av denne, vitner om at det faen ikke er håp for menneskeheten.

Gjest Bulten i Bo

Enig i bunn og grunn, men det hjelper vel ikke på selvtilliten hennes å få oppslag på første sida om holdningen sin..

Jo, det trur jeg kanskje hjælper. Enkelte må mobbes litt før de skjønner noe. Det har jo vært sagt før, men det sklir tydeligvis ikke inn.

Gjest Bulten i Bo

Ja, det er jo mye viktigere å fokusere på slike viktige ting istedenfor å diskutere filleting, slik som Mette-Marits rolle i monarkiet, hvordan kan hun på en best mulig rolle representere oss.... osv.

Journalismen, og konsumentenes ukritiske lesning av denne, vitner om at det faen ikke er håp for menneskeheten.

Poenget med bagateller er at de ofte er lette å gjøre noe med. Koster ikke mye å rette seg opp i ryggen. Dessuten er det helt klart en helsemessig fordel for dama. Derfor synes jeg det er greit at noen sier fra.

Hallo!

*ler* tror gudbedre meg at du er litt misunnelig jeg!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...