Gå til innhold

Hjelp: mailen ble borte da jeg skulle endre navnet i "from.."!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sign

I mailen skulle jeg endre navnet mitt der det kommer opp "from ...", men forvillet meg inn på noe. Det kom opp hva jeg ville ha der, men så avsluttet jeg det hele fordi mannen min sa jeg rotet med noe. Og da: alt i innboksen og sendte mail osv. er borte!! Kan man på noen måte finne dem igjen? Broren min mener nei.. de er jo heller ikke i deleted items. Jeg er så lei meg; hadde bilder osv. (av barna) samt mail fra skole der. Tusen takk for hjelpen:) (outlook express.)

Fortsetter under...

Hvis du har en katalog som heter Drafts eller Kladd el.lign. så ligger mailen din antakelig der.

Det er i såfall noe Outlook har "ordnet" helt på egenhånd, fordi det tok for lang tid uten noen aktivitet i mailen fra din side, slik at den i såfall la den i "kladde-boksen".

Gjest meg igjen

Hvis du har en katalog som heter Drafts eller Kladd el.lign. så ligger mailen din antakelig der.

Det er i såfall noe Outlook har "ordnet" helt på egenhånd, fordi det tok for lang tid uten noen aktivitet i mailen fra din side, slik at den i såfall la den i "kladde-boksen".

Det er ingenting i "drafts".. Men takk for svar..

Gjest ikke sign

Kan du ha greid å lage deg en ny konto med ny identitet? Hvis du titter i rullemenyen under "File" og ser under "switch identity" eller eller hva det heter, så ser du om du kan logge deg inn og få opp den gamle mailen.

Gjest ikke sign

Kan du ha greid å lage deg en ny konto med ny identitet? Hvis du titter i rullemenyen under "File" og ser under "switch identity" eller eller hva det heter, så ser du om du kan logge deg inn og få opp den gamle mailen.

Jeg skal se, men da jeg skrudde på pc'en i dag kom merkelig nok den "gamle" mailen opp! Så nå er det vel best å legge bildene i en folder/egen mappe? Godt det kom fram igjen... har tidligere mistet mange bilder da mannen formaterte harddisken og skulle legge win. inn på ny!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...