Gå til innhold

Familiens drittsekk....

Anbefalte innlegg

det er meg det...! Jeg vet at de avskyr at jeg har avslørt tidenes største familiehemmelighet.Sjarmøren i familien var visst ikke så sjarmerende likevel.Og den som slapp bomben det var meg.Jeg anmeldte svinet !Likevel vender de meg ryggen , jeg forstår det på en måte, de orker ikke se sannheten, da er det lettere å snu seg mot han og late som ingenting.De velger å fortsette sitt evige skuespill....

Det er trist på mange måter å miste familien,men jeg er likevel lykkellig. Jeg er kvitt min hemmelighet,mens de andre i familien fortsatt går med bøyd rygg og må skjule sin skamm.

Jeg ser meg i speilet, men jeg ser ingen drittsekk? Jeg tror de tar feil:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/115246-familiens-drittsekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...