Gå til innhold

Hjelp med knirkende sko


petter smart

Anbefalte innlegg

petter smart

Skoene mine har begynt å knirke rimelig høyt i det siste. Noen som vet hva en kan gjøre med dette? Litt kjedelig når alle kan høre at jeg kommer 30 m borti gangen.

Det er helt vanlige svarte ecco sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke hjelp, men skrevet i solidaritet! Joggeskoene mine knirker som besatt for tida. Husbonden klaget, og spurte om jeg hadde nus i skoa. Han som f.t.bruker sandaler, kom så inn med joggesko på her forleden, og DE KNIRKET OGSÅ.

Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men gummi/myke plastsåler knirker i varmt og fuktig vær. Jeg har lagt merke til det før.

Squeeek-squeeek-squeeek!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ferskentre

Prøv CRC....

Det fungerer svært bra på mine mc støvler, men er kanskje ikke like egnet på penere sko?:-)

Hva er crc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Stikk og kjøp deg nye :o)

Men de er så gode å gå med. Hater å lete etter sko, brukte lang nok tid på å finne disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Er de punktert? Mannen min sine joggesko knirker/svusjer litt.. de er visst punktert (bare den ene).

Det er ikke joggesko, men vanlige sko av lær. Tror ikke det er noe på dem som kan punkteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Prøv CRC....

Det fungerer svært bra på mine mc støvler, men er kanskje ikke like egnet på penere sko?:-)

De er vel ikke pensko etterpå.... Har litt crc liggende i bilen, kan jo alltids prøve, for ellers må jeg kjøpe nye sko - den knirkelyden gjør meg gal snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verktøy på boks:-)

Egner seg til å smøre det meste.....

Sånn greie tror jeg at jeg brukte til å smøre hjulene på barnevogna med. Jøss, funker det på knirkende sko???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er så gode å gå med. Hater å lete etter sko, brukte lang nok tid på å finne disse.

Det kan være at det er en sprekk/revne i såla. Skjedde med mine Dr Martens sandaler en gang. Dro tilbake til butikken og fikk nye sko. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn greie tror jeg at jeg brukte til å smøre hjulene på barnevogna med. Jøss, funker det på knirkende sko???

Tror vel jeg hadde vært litt forsiktig med vanlige sko.

Mine "racing" motorsykkelstøvler har avstivninger i hardplast, som gjør at støvlen kan beveges opp/ned om ankelen, men ikke sideveis (for å beskytte ankel-leddet).

Og det knirker noe "for j..velig" når jeg går med dem. Men crc gjorde susen!

Så det blir nok litt "annerledes" enn vanlige sko...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høne I Frikassè

Det må da være noe feil med skoen når den knirker?

Ecco har ikke bare 2 års garanti som "vanlige" sko har. Tror Ecco skilter med minst 5 års garanti på sine sko.

Ta de med til en skobutikk og krev at de fikser eller så skal du ha nye.

Dermed basta o'hoi! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn noen kvinner å skylde på

At det er kvinners skyld er det jo ingen tvil om, tenkte derfor det var unødvendig å skrive det i innlegget.

Men hvordan faktisk løse problemet?

Det er jo fullt av kjærringer her inne, har ingen av dem noen kjærringråd mot dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...